ریلمی، سازنده گوشی کوکاکولا

این شرکت چینی گوشی کوکاکولا را می‌سازد

اگر به‌خاطر داشته باشید چند روز قبل عکسی منتشر شد که ادعا می‌شد مربوط به گوشی کوکاکولا است. حالا یک شرکت چینی خبر از ساخت این محصول داده است.

چند روز پیش بود که رندرهایی از یک گوشی هوشمند با برند Coca-Cola منتشر شد. اما مشخص نشد که قرار است این محصول را خود کمپانی کوکاکولا بسازد یا آنکه شرکت دیگری تولید آن را بر عهده خواهد گرفت. اما کاربران تیزهوش متوجه شباهت بسیار زیاد این رندرها با گوشی چینی ریلمی ۱۰ و ۱۰ پرو شدند. بنابراین این تصویر می‌تواند نسخه ویژه کوکاکولایی گوشی ریلمی باشد و این شرکت چینی قرار است سازنده آن باشد.

بیشتر بخوانید:

تصویر اول موبایل کوکاکولا لو رفت!

در همین راستا ریلمی کلیپ کوتاهی را در توییتر منتشر کرده و خبر همکاری خودش با کمپانی نوشابه‌سازی کوکاکولا را رسماً اعلام کرده است.

ریلمی در توضیحات این ویدیو کلیپ نوشته که «چیزی هیجان‌انگیز در حال جوشیدن است» و یک موبایل مایل به رنگ قرمز با گازی که در نوشیدنی‌هایی مثل نوشابه ایجاد می‌شود در تصویر نمایان است. ریلمی همچنین پوستری مشابه را روی سایت هندی خودش منتشر کرده و از عبارت «ریلمی قرار است واقعاً باطراوت شود» روی آن استفاده کرده است. در همین صفحه تصویر دیگری از یک بطری با نوشابه‌ای گازدار منتشر کرده و از عبارت «برای گفتن سلامتی آماده شوید» روی آن استفاده کرده است.

ریلمی، سازنده گوشی کوکاکولا

همه این‌ها نشان می‌دهد که ریلمی واقعاً به‌عنوان سازنده گوشی Coca-Cola معرفی خواهد شد؛ اما این محصول، گوشی مستقلی نیست. بلکه در عوض قرار است آن را به‌عنوان یکی از نسخه‌های ویژه Realme 10 و Realme 10 Pro معرفی کند.

مشخصات فنی احتمالی گوشی کوکاکولا

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول در دست نیست، ولی اگر قرار باشد نسخه‌ای از مدل ریلمی ۱۰ باشد، می‌تواند به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد ۹۰ هرتزی، چیپست Helio G99، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی مجهز باشد.

در پشت قاب این گوشی دو دوربین ۵۰ + ۲ مگاپیکسلی قرار دارد و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیسلی نیز در جلوی آن حضور دارد. اسپیکرهای این گوشی استریو است و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*