KMC T8 کرمان موتور

پیشتازی KMC T8 در تولید؛ پیکاپ خوش رخ کرمان موتور با اختلاف در صدر

آمارهای منتشر شده از میزان تولید خودروهای پیکاپ در بازار ایران در سال 1401 نشان می‌دهد پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با اختلاف در صدر قرار دارد.

آمارهای منتشر شده از میزان تولید خودروهای پیکاپ از جمله کی ام سی تی 8 کرمان موتور، کلوت مکث موتور، کاپرا 2، یواز پیکاپ، فوتون تونلند و آمیکو آسنا مربوط به 9 ماه نخست سال 1401 در ایران نشان می‌دهد بیشترین میزان تولید به کی ام سی تی 8 کرمان موتور تعلق دارد. همچنین در این لیست یواز پیکاپ کمترین میزان تولید را به ثبت رسانده است.

دلیل موفقیت KMC T8 در ایران

آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که پیکاپ KMC T8 کرمان موتور توانسته نگاه مشتریان پیکاپ‌های دو دیفرانسیل را به خود جلب کند و آمار فروش بیش از 6 هزار دستگاهی را به ثبت برساند. در واقع از آنجایی که خودروهای شاسی بلند آفرودی کمی در بازار ایران حضور دارند، پیکاپ‌های دو دیفرانسیل توانستند سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص دهند.

KMC T8

به‌طور کلی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور به‌دلیل قیمت رقابتی در کارخانه، خدمات پس از فروش گسترده، بازاریابی مناسب، مشخصات فنی خوب و طراحی زیبا توانسته با اختلاف زیادی نسبت به رقبا به محبوبیت چشمگیری در بازار دست پیدا کند. در ادامه میزان تولید پیکاپ‌های بازار ایران طی 9 ماه اول سال 1401 را مشاهده می‌کنید:

آمار تولید پیکاپ های بازار ایران

نام خودروشرکت تولیدکنندهآمار تولید 9 ماهه اول سال 1401
کی ام سی تی 8کرمان متور6 هزار و 176 دستگاه
مکث کلوتمکث موتور1 هزار و 379 دستگاه
فوتون تونلندایران خودرو دیزل1 هزار و 116 دستگاه
آمیکو آسناارس خودرو دیزل793 دستگاه
کاپرا 2گروه بهمن786 دستگاه
یواز پیکاپسروش دیزل مبنا119 دستگاه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*