شاسی بلند FMC SX5

نسخه جدید شاسی بلند FMC SX5 با امکانات بیشتر و تغییرات فنی روانه بازار شد

نسخه جدید شاسی بلند FMC SX5 با امکانات بیشتر و تغییرات فنی به بازار عرضه شد. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل ارتقا پیدا کرده فردا SX5 آشنا خواهیم شد.

شرکت فردا موتورز مدتی قبل با هدف جلب رضایت مشتریان، عرضه نسخه ارتقا پیدا کرده شاسی بلند FMC SX5 را در دستور کار خود قرار داد و پس از تولید آن در کارخانه‌های سمنان و بروجرد، به‌تازگی آنها را به مشتریان عرضه کرد. نسخه جدید شاسی بلند FMC SX5 در بخش فنی ارتقا پیدا کرده و اکنون از امکانات بیشتری بهره می‌برد.

شاسی بلند FMC SX5

شرکت فرداموتوز عرضه نسخه توربوشارژ این شاسی بلند پرفروش خود را نیز در دستور کار قرار داده است، اما پیش از عرضه آن قصد دارد با ارائه آپشن‌های بیشتر و تغییرات فنی سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهد. در همین راستا این خودرو اکنون علاوه بر رنگ‌های بژ، مشکی و سفید در رنگ‌های سبز و قرمز نیز قابل سفارش خواهد بود. ضمن این‌که امکان سفارش رینگ جدید 17 اینچی آلومینیومی نیز برای این خودرو فراهم شده است.

تغییرات نسخه جدید شاسی بلند FMC SX5

امکانات رفاهی و ایمنی

شاسی بلند FMC SX5

شاسی بلند فردا SX5 از امکانات متعددی چون حالت تعویض دنده مصنوعی 6 سرعته تیپ ترونیک، حالت رانندگی برفی و اسپرت، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، آینه‌های تاشو برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، سامانه پایش باد تایرها، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم، 2 ایربگ ایمنی و سانروف بهره می‌برد.

مشخصات فنی

شاسی بلند FMC SX5

شاسی بلند فردا SX5 از یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی از سری موتورهای 4A9 میتسوبیشی بهره می‌برد که با استفاده از فناوری VVT-i و MIVEC می‌تواند قدرتی برابر با 123 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT نسل سوم به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

لیست تغییرات جدید شاسی بلند FMC SX5

نسخه جدید فردا SX5

از تغییراتی که این خودرو تجربه کرده می‌توان به ارتقای سیستم تهویه و استفاده از نسل جدید کمپرسورهای A/C، ارتقای کیفیت متریال رنگ، اضافه شدن قابلیت اشتراک‌گذاری اینترنت برای خودرو، اضافه شدن سیستم عامل اندروید برای نمایشگر، نصب نمایشگر لمسی بزرگتر، تغییر برخی قطعات سیستم تعلیق عقب برای بهبود سواری، ارتقای کیفیت متریال روکش صندلی‌ها و ارتقای کیفیت عایق صوتی و حرارتی و کاهش نفوذ صدا به کابین SX5 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*