ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ

بازدهی روزانه را با این ویژگی های ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ افزایش دهید

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 سامسونگ از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی بهره می‌برد که باعث می‌شوند بازدهی روزانه شما به‌طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

ساعت های هوشمند از قابلیت‌های متنوع و متعددی بهره می‌برند و کاربردهای آنها فقط به زمان ورزش و تمرین‌های ورزشی محدود نیست. اکنون می‌توانید با اتصال ساعت های هوشمند به سایر گجت‌های هوشمند، از قابلیت‌های بی‌شمار آنها استفاده کنید و تجربه‌ی سریع و راحتی را از انجام کارهای روزمره داشته باشید.

چند سالی است که ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ سامسونگ جزو اجزای کلیدی و اصلی اکوسیستم گلکسی معرفی شده‌اند و به‌عنوان دستگاه‌هایی با کارایی و مقاومت بالا شناخته می‌شوند. جدیدترین مدل از اسمارت واچ های سامسونگ که در سال 2022 وارد بازارهای جهانی شدند، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو هستند.

ساعت های هوشمند جدید سامسونگ از قابلییت‌های پیشرفته و نوآوری‌های گسترده‌ای بهره می‌برند و تجربه بی‌نظیری از کار با این گجت‌های دوست‌داشتنی را به کاربران خود هدیه می‌دهند. در این مطلب قصد داریم چهار مورد از قابلیت های کلیدی و کاربردی ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ را معرفی کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید از تجربه سریع و راحت انجام کارهای روزانه خود لذت ببرید.

ویژگی های کاربردی ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ

1. شروع به کار

ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ

وقتی ساعت گلکسی واچ سامسونگ را برای نخستین بار روشن می‌کنید، در صورتی که گوشی هوشمند شما نزدیک و بلوتوث آن فعال باشد، ساعت شما به‌صورت خودکار به گوشی هوشمند گلکسی‌تان متصل خواهد شد. اگر با مشکلی در اتصال خودکار این دو دستگاه به یکدیگر مواجه شدید، باید برنامه Galaxy Wearable را در گوشی خود باز کنید، ساعت هوشمند را به‌صورت دستی در این برنامه پیدا کنید و فرایند اتصال آن به گوشی را انجام دهید. در ادامه، همه چیز به‌واسطه حساب سامسونگ شما همگام‌سازی می‌شود و اطلاعات یکسانی در ساعت و گوشی هوشمند شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

پس از این که ساعت هوشمند گلکسی واچ خود را راه‌اندازی کردید و تنظیمات آن را انجام دادید، با چند دقیقه وقت گذاشتن می‌توانید صفحه ساعت خود را بر اساس برنامه‌ها و اطلاعاتی که در هنگام کار نگاه سریعی به آنها می‌اندازید، سفارشی‌سازی کنید و به‌این ترتیب کارهای روزانه خود را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.

2. تنظیم اعلان‌ها

ساعت گلکسی واچ سامسونگ به‌عنوان مکملی برای گوشی هوشمند شما عمل خواهد کرد و به‌وسیله آن می‌توانید بدون نیاز به جابجایی‌های متعدد بین دستگاه‌های خود، کارهای بیشتری را انجام دهید. با داشتن این ساعت نیازی نیست دائما گوشی هوشمند خود را چک کنید و اعلان‌های گوشی به‌سرعت و به‌آسانی روی صفحه نمایش گلکسی واچ 5 به نمایش درمی‌آیند.

توجه داشته باشید که نوتیفیکیشن‌های ساعت خود را به‌گونه‌ای تنظیم و انتخاب کنید که در مواقع حساس و مهم، حواس شما را پرت نکنند و تنها بروزرسانی‌های مفید به‌طور پیوسته‌ای به شما اطلاع داده شوند. پیام رسان‌ها، تقویم، برنامه‌های ایمیل و مواردی از این دست می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای دریافت نوتیفیکیشن در محل کارتان باشند. در صورتی که انتخاب‌های دیگری را مد نظر داشتید، می‌توانید گزینه‌های مختلف را امتحان کنید تا بهترین چیدمان و راحت‌ترین کارایی را داشته باشید.

در صورتی که نیاز داشتید اعلان‌های کمتری را از ساعت هوشمند گلکسی واچ خود دریافت کنید، لازم نیست تمام تنظیمات را به‌طور جداگانه یا دائمی غیر فعال کنید. در این شرایط کافی است گزینه Do Not Disturb را از منوی تنظیمات ساعت خود فعال کنید. همچنین اگر در حال انجام دادن کاری هستید و نیاز دارید تمرکز کامل خود را حفظ کنید، قادر خواهید این گزینه را به‌صورت همزمان روی ساعت و گوشی هوشمند خود همگام‌سازی کنید.

ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ

ویژگی Theater Mode نیز وجود دارد که با فعال کردن آن هم نوتیفیکیشن‌های گوشی خاموش می‌شوند، هم نمایشگر تاریک می‌شود و هم دستورهای حرکتی غیر فعال خواهد شد. این حالت گزینه‌ی ایده‌آلی برای جلسه‌های کاری است تا دریافت مکرر اعلان‌ها روی صفحه ساعت، مزاحمتی برای شما و دیگر حاضران در جلسه ایجاد نکند.

3. پیام دادن و پاسخ به تماس‌ها

معمولا در طول روز و در محل کار، تماس‌ها و پیام‌های زیادی بین همکاران ردوبدل می‌شود. ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 سامسونگ این امکان را به شما می‌دهد تا به‌آسانی به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید و صحبت کنید و حتی از طریق همین ساعت، پیام‌های خود را بفرستید. این ویژگی باعث می‌شود نیازی به چک کردن مداوم گوشی هوشمند خود نداشته باشید و کارهای خود را راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهید.

ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ از میکروفون داخلی نیز بهره می‌برد؛ اما علاوه بر آن، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند یک جفت هدفون بی سیم گلکسی بادز سامسونگ را نیز در کنار آن تهیه کنند. شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را روی ساعت‌تان دریافت کنید و هیچ تماس و پیام مهمی را از دست ندهید. ساعت‌های جدید گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو، راه‌های گوناگونی را برای جواب دادن به پیام‌های متنی پیش روی کاربران می‌گذارند. برای این کار باید پیام دریافت شده یا اپلیکیشن پیام‌ها را لمس کنید و سپس پاسخ خود را با کیبورد ساعت تایپ کنید یا با دستخط خود متنی را بنویسید تا به متن تبدیل و ارسال شود یا این‌که به‌صورت صوتی جواب خود را ضبط و ارسال کنید.

4. حداکثر بهره‌وری در کارهای روزمره

ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ

افزایش بهره‌وری در کارهای روزمره زندگی به هر ثانیه وابسته است. با ساعت گلکسی واچ سامسونگ می‌توانید زندگی کاملا متصل و هماهنگی را تجربه کنید و هیچ لحظه‌ای را از دست ندهید. به‌این ترتیب ثانیه‌ها، دقیقه‌ها و حتی ساعت‌های زیادی به طول روز شما اضافه می‌شود و بهره‌وری روزمره‌تان به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

کاربران حرفه‌ای گلکسی واچ سامسونگ می‌توانند تنظیمات ساعت خود را با میانبرها برنامه‌ریزی کنند؛ مثلا شما قادر خواهید بود دکمه کناری ساعت را برای ضبط صدا، یادداشت‌برداری، استفاده از دستیار صوتی گوگل آسیستنت یا مواردی از این دست برنامه‌ریزی و تعریف کنید.

اگر روز پررفت‌وآمد یا سفر در انتظار شما است، می‌توانید حالت صرفه‌جویی در انرژی را در تنظیمات ساعت خود فعال کنید یا به‌آسانی آیکون باتری در پنل سریع را لمس کنید تا حالت ذخیره‌ی باتری فعال شود. در این صورت قادر هستید زمان بیشتری از دستگاه خود استفاده کنید. همچنین زمانی که ساعت شما به‌وسیله بلوتوث به گوشی هوشمندتان متصل است، اعلان‌های مهم و ضروری گوشی و پیام‌های شما و سایر نوتیفیکیشن‌هایی که به اتصال وای فای نیاز ندارند، به سادگی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

اگر هم شارژر ساعت گلکسی واچ خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از قابلیت وایرلمس پاورشیر (Wireless Powershare) در گوشی سری گلکسی S یا گلکسی Z خود کمک بگیرید و به آسانی ساعت خود را شارژ کنید. وقتی هم که نوبت به انجام تمرین‌های ورزشی می‌رسد، نیازی نیست گوشی خود را همراه داشته باشید و می‌توانید آن را در گوشه‌ای از خانه‌ی خود بگذارید و در منزل، تمرین‌های ورزشی را انجام دهید.

ساعت گلکسی واچ 5 تمام چیزهای مورد نیاز شما را ارائه می‌کند؛ از اعلان‌ها گرفته تا قابلیت‌های تماس و ارسال پیام و همچنین پخش موسیقی در هدفون بی سیم گلکسی بادز. گلکسی واچ، دنیایی از ابزارهای سلامتی را به شما ارائه خواهد کرد و شما با استفاده از این ابزارها می‌توانید افزایش بهره‌وری، حفظ سلامتی و انگیزه در محیط کار و ورزش را تجربه کنید. حتی با این ساعت هوشمند، می‌توانید خواب بهتری داشته باشید. وقتی روز به پایان می‌رسد و انرژی زیادی ندارید، می‌توانید ساعت گلکسی واچ خود را روی حالت Bedtime بگذارید و از استراحت باکیفیت لذت ببرید و فردای پرانرژی‌تری داشته باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*