موتورسیکلت برقی

کرمان موتور با عرضه دو موتورسیکلت برقی وارد این بازار جذاب می‌شود

کرمان موتور دو موتورسیکلت برقی به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه با مشخصات موتورسیکلت K10 و اسکوتر B2 کرمان باتری آشنا خواهیم شد.

کرمان موتور به‌تازگی در شوروم مرکزی خود دو موتورسیکلت را به معرض نمایش گذاشت و قصد دارد آنها را توسط زیرمجموعه خود یعنی کرمان باتری به بازار ایران عرضه کند. طبق شنیده‌ها تولید این دو موتورسیکلت برقی از اردیبهشت سال 1402 آغاز خواهد شد.

موتورسیکلت برقی

شرکت کرمان موتور قصد دارد نام دو موتورسیکلت جدید خود را طی هفته آینده اعلام کند، اما در حال حاضر طبق بنرهای تبلیغاتی، مورتورسیکلت برقی اسپرت و قرمز رنگ با نام K10 و اسکوتر آبی رنگ با نام B2 به معرض نمایش درآمدند. در ادامه با مشخصات این دو موتورسیکلت برقی کرمان موتور آشنا خواهیم شد.

معرفی دو موتورسیکلت برقی کرمان موتور

مشخصات موتورسیکلت K10

موتورسیکلت برقی

موتورسیکلت K10 به یک باتری 80 آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند مسافت حدود 100 تا 120 کیلومتر را طی کند. همچنین حداکثر سرعت این موتورسیکلت نیز به 125 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ضمن این‌که با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت می‌توان تا مسافت حدود 140 کیلومتر را با یک‌بار شارژ طی کرد.

باتری‌های این موتورسیکلت ظرف مدت 4 تا 6 سرعت شارژ می‌شود و وزن قابل تحمل آن نیز 200 کیلوگرم خواهد بود. موتورسیکلت K10 از امکانات مهمی چون ترمز عقب و جلو دیسکی، بلوتوث، کلاستر فول دیجیتالی، جک کناری الکتریکی، شارژر USB و کروز کنترل بهره می‌برد.

مشخصات اسکوتر B2

موتورسیکلت برقی

اسکوتر برقی B2 به یک موتور برقی 800 واتی و 3 دنده مجهز شده است. این موتورسیکلت دارای 70 کیلوگرم وزن، ظرفیت حمل 180 کیلوگرم سرنشین و حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت است. این موتورسیکلت با یک بار شارژ می‌تواند مسافت حدود 80 کیلومتر را بپیماید و باتری آن نیز ظرف مدت 4 تا 6 ساعت شارژ خواهند شد.

اسکوتر B2 از امکانات مهمی چون تعلیق هیدرولیک، ترمز عقب درام، ترمز جلو دیسکی، بلوتوث، کلاستر دیجیتالی، جک کناری الکتریکی، شارژر USB و کروز کنترل بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*