تصاویر واضح پوکو X5 و X5 پرو

تصاویر واضح پوکو X5 و X5 پرو تمام طراحی این دو گوشی را لو داد

یک افشاگر تصاویر رندر پوکو X5 و X5 پرو را منتشر کرده که طراحی این دو گوشی را فاش می‌کند و هیچ قطعه دیگری از پازل گوشی‌های جدید POCO پیش از رونمایی باقی نمی‌گذارد.

پوکو با رونمایی از گوشی های سری Poco X5، حرکت بزرگی را در بازارهای جهانی آغاز خواهد کرد. این کمپانی قرار است به‌زودی همزمان از دو گوشی پوکو X5 و X5 پرو رونمایی کند. ما پیشتر اطلاعات مختلفی را از این دو محصول رونمایی نشده منتشر کردیم. امروز هم رندرهایی از آن‌ها به‌بیرون درز پیدا کرده که طراحی نهایی آن‌ها را تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی پوکو X5 و X5 Pro لو رفت

اینطور که مشخص است، گوشی پوکو ایکس ۵ پرو همان مدل تغییر نام یافته ردمی نوت ۱۲ پرو اسپشیال ادیشن است. در حالی که پوکو ایکس ۵ هم همان ردمی نوت ۱۲ فایوجی با کمی تغییر خواهد بود. در ادامه تصاویر واضح پوکو X5 و X5 پرو را در این رندرهای جدید ببینید.

تصاویر رندر پوکو X5 و X5 پرو

دو گوشی جدید کمپانی پوکو زیرمجموعه شیائومی، از نمایشگری با یک حفره در مرکز بخش بالایی صفحه‌نمایش خود برخوردارند. نسخه معمولی طراحی کمی منحنی دارد که به‌اعتقاد ما از شیشه 2.5D روی آن استفاده شده، در حالی که نسخه پرو لبه‌های مسطحی دارد.

تصاویر واضح پوکو X5 و X5 پرو

پوکو ایکس ۵ معمولی (راست) و ایکس ۵ پرو (چپ)

به پشت دستگاه که می‌رسیم، پوکو ماژول دوربین را داخل یک مستطیل خاکستری رنگ بزرگ قرار داده و برند خودش هم در آنجا حک شده است. این طراحی قالب تمام گوشی‌های پوکو است. در داخل ماژول دوربین هم سه سنسور جای گرفته‌اند.

تصاویر واضح پوکو X5 و X5 پرو

پوکو ایکس ۵ معمولی

افشاگر تأیید کرده است که گوشی پوکو X5 در دو رنگ خاکستری و سبز عرضه می‌شود، در حالی که مدل پرو را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، فیروزه‌ای و زرد که رنگ مورد علاقه کمپانی پوکو است تهیه کنید. در مدل زرد، فریم دستگاه مشکی است و دکمه پاور به رنگ زرد درآمده که جلب توجه می‌کند.

تصاویر واضح پوکو X5 و X5 پرو

پوکو ایکس ۵ پرو

رنگ آبی فیروزه‌ای آن هم شباهت زیادی از نظر طراحی به ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید دارد. در این نسخه به‌جای یک بخش خاکستری بزرگ در بالای پنل پشتی، پوکو آبی پررنگ را انتخاب کرده است. نیازی به گفتن ندارد که روی هر دو گوشی کلید پاور نقش حسگر اثر انگشت را هم ایفا می‌کند.

از مشخصات فنی این دو گوشی چه میدانیم؟

همانطور که اول این مطلب گفتیم، پیش از اینکه بخواهد تصاویر رندر پوکو X5 و X5 پرو منتشر شود، شاهد انتشار مشخصات فنی هر دو آن‌ها بودیم. ما اکنون می‌دانیم که این خانواده به نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی مجهز هستند. در قلب تپنده نسخه معمولی اسنپدراگون ۶۹۵ قرار گرفته و در نسخه پرو نیز از اسنپدراگون ۷۷۸ جی استفاده شده است.

مدل معمولی در بخش دوربین‌ها به سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نامشخص مجهز شده است. در حالی که مدل پرو آن از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و دو سنسور دیگر مشابه مدل معمولی هستند. ضمناً مدل پرو با یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی همراه می‌شود، در حالی که این سنسور در مدل معمولی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی هر دو این گوشی‌ها، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکرهای استریو، فرستنده مادون قرمز و NFC اشاره کرد. سرعت شارژ مدل معمولی نیز ۳۳ وات و مدل پرو ۶۷ وات است. تنها چیزی که اکنون از این گوشی‌ها مشخص نیست، تاریخ رونمایی و عرضه آن‌ها است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*