تصاویر گوشی های سری هواوی P60

گوشی های سری هواوی P60 در تصاویر جدیدی خودنمایی کردند

تصاویر جدیدی از گوشی های سری هواوی P60 به همراه جزئیاتی از دوربین آن‌ها منتشر شد. Huawei P60 و P60 Pro فروردین پیش رو معرفی می‌شوند.

گوشی‌های سری هواوی P50 موفقیت بزرگی را برای شرکت هواوی، البته فقط بازار چین، به‌دست آوردند. گوشی‌های این برند چینی به‌خاطر تحریم‌های ایالات متحده، مدت‌هاست که در دیگر بازارهای جهان فروش خوبی ندارند. اما این باعث متوقف شدن هواوی نشده و آن‌ها می‌خواهند به‌زودی نسل جدید این محصولات را هم معرفی کنند. طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار مشخصات فنی گوشی‌های سری پی ۶۰ هواوی هستیم.

در تازه‌ترین افشاگری‌ها، تصاویر جدیدی از گوشی های سری هواوی P60 منتشر شده و به مشخصات دوربین آن‌ها اشاره شده است. بر اساس این گزارش، سری پی ۶۰ به سنسور دوربین اصلی Sony IMX888، دوربین اولترا واید Sony IMX858 و لنز تله فوتو OV64B با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری مجهز می‌شوند. همچنین تصاویر منتشر شده این گوشی‌ها را در رنگ‌بندی متنوع مشکی، سفید، نارنجی، آبی، خاکستری و قرمز مرجانی به‌نمایش می‌گذارند.

تصاویر گوشی های سری هواوی P60

از دیگر مشخصات فنی هواوی P60 چه می‌دانیم؟

ما می‌دانیم که دوربین این گوشی‌ها مثل دوربین‌های حرفه‌ای DSLR از دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند. این فناوری برای نخستین بار روی گوشی‌های سری Mate 50 استفاده شده بود. به‌لطف این فناوری از طریق دیافراگم متغیر فیزیکی با قابلیت تنظیم آزاد ۱۰ سرعته، می‌توانید عکس‌هایی عالی با پس زمینه تار بگیرید. سنسوری که روی مدل اصلی این خانواده استفاده می‌شود Sony IMX789 است، در حالی که مدل پرو آن به سنسور قدرتمندتر Sony IMX888 مجهز می‌شود. هر دو سنسور ۱/۱.۴ اینچی هستند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات سری گوشی های هواوی P60 و Mate 60 لو رفت

رسانه‌های چینی می‌گویند که هواوی امسال فقط این دو پرچمدار را رونمایی نمی‌کند، بلکه سری میت ۶۰ هم امسال رونمایی می‌شوند. سری پی ۶۰ فروردین امسال و سری میت ۶۰ نیز پاییز پیش رو وارد بازار خواهند شد. در حال حاضر ما همچنین می‌دانیم که پی ۶۰ از نسخه 4G پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام استفاده می‌کند. همچنین عکسی از قاب ژله‌ای گوشی هواوی P60 به بیرون درز کرده که چینش دوربین‌های پشتی آن را تأیید می‌کند.

قاب ژله‌ای هواوی پی ۶۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*