شرایط ثبت نام ایران خودرو در دهه فجر

شرایط ثبت نام ایران خودرو در دهه فجر 1401 اعلام شد؛ آغاز بزرگترین طرح فروش تاریخ ایران خودرو از 13 بهمن

گروه صنعتی ایران خودرو بزرگترین طرح فروش تاریخ خود را از 13 بهمن آغاز می‌کند. در ادامه، جزئیات شرایط ثبت نام ایران خودرو در دهه فجر 1401 را مشاهده می‌کنید.

در آستانه‌ی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گروه صنعتی ایران خودرو طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را در دهه فجر 1401 آغاز می‌کند. در این طرح، قرار است تعداد قابل توجهی از محصولات ایران خودرو به مشتریان عرضه شود. وانت آریسان دوگانه سوز، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و پژو پارس XU7 محصولاتی هستند که در این طرح با موعد تحویل 4 ماهه تا یک ساله عرضه خواهند شد. ایران خودرو این طرح را برای متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا می‌گذارد.

شرایط و محدودیت های ثبت نام ایران خودرو برای دهه فجر

یکی از شرایط ثبت نام در این طرح فروش ایران خودرو، مسدود شدن بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان در بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، خواهد بود. این محدودیت به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو اجرا می‌شود. در صورتی که متقاضیان پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن برندگان، برنده نشده بودند می‌توانند وجه واریزی خود را از حساب برداشت کنند. مشتریانی که در قرعه‌کشی برنده شدند نیز باید با تکمیل وجه اعلامی در بخشنامه، نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان جهت افتتاح حساب وکالتی باید از تاریخ یازدهم تا هفدهم بهمن‌ماه به سامانه اینترنتی بانک‌های گفته شده مراجعه کنند، فرم وکالتی را نزد بانک تکمیل کرده و میزان موجودی برابر با 900 میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش‌نامه تعیین شده را در این حساب نگهداری کنند. البته فقط متقاضیان عادی باید برای افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده نیازی به این‌کار نخواهند داشت.

طرح فروش ایران خودرو در دهه فجر 1401 از روز 13 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا 22 بهمن ادامه دارد. مشتریان تا 48 الی 72 ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی قادر هستند حداکثر تا روز 22 بهمن ماه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند و ثبت نام اولیه را انجام دهند. گفتنی است تمام محدودیت‌هایی که در بخشنامه‌های قبلی فروش ایران خودرو اعمال شده بود، در این طرح فروش نیز اجرا می‌شود.

در ادامه می‌توانید جزئیات شرایط فروش ایران خودرو در دهه فجر 1401 را مشاهده کنید:

شرایط ثبت نام ایران خودرو در دهه فجر

در این طرح، وانت آریسان دوگانه سوز با مبلغ پیش پرداخت 114 میلیون تومان و در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و مشکی متالیک، پژو پارس بنزینی XU7P با پیش پرداخت 90 میلیون تومان و در رنگ‌های خاکستری، سفید و مشکی متالیک، رانا پلاس با پیش پرداخت 90 میلیون تومان و در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای و مشکی متالیک و در نهایت، سورن پلاس بنزینی با پیش پرداخت 104 میلیون و 600 هزار تومان در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای و مشکی متالیک عرضه می‌شوند.

مبلغ پیش پرداخت کمتر از پنجاه درصد قیمت فعلی محصول است و قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام می‌شود. خودروهای وانت آریسان دوگانه سوز، رانا پلاس و سورن پلاس بنزینی با موعد تحویل خرداد تا اسفند 1402 و خودرو پژو پارس بنزینی XU7P با موعد تحویل خرداد و تیر 1402 به مشتریان ارائه خواهند شد. سود مشارکت در موعد تحویل خرداد و تیر معادل 14 درصد، برای مرداد تا دی معادل 16 درصد و برای بهمن و اسفند معادل 18 درصد اعلام شده است. سود انصراف هم در تمامی موعدهای تحویل معادل 3 درصد کمتر از سود مشارکت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*