دیجی حق

دیجی حق ، سامانه آنلاین وکالت فقط با وکلای پایه یک دادگستری

تقریبا برای همه پیش آمده است که درگیر یک مسئله حقوقی شده باشند و نیاز به کمک داشته باشند؛ اما هزینه‌های گزاف یا در دسترس نبودن وکیل باعث شده است که نتوانند از خود دفاع کنند و حق آنها ضایع شده است.

از این رو دیجی حق پلتفرمی را طراحی کرده است که عموم افراد از سراسر دنیا بتوانند به راحتی و با کمترین هزینه با بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تماس باشند.

وکیل آنلاین و ارائه مشاوره حقوقی آنلاین از مهم‌ترین خدماتی است که پلتفرم دیجی حق ارائه می‌دهد. وکلا فقط از بین وکلای پایه یک دادگستری برگزیده شده‌اند و در همه زمینه‌های حقوقی متبحر هستند.

چرا وکیل آنلاین؟ چرا دیجی حق؟

تصور کنید در یک شرایط غیر قابل توصیف با یک مشکل حقوقی مواجه شده‌اید و امکان دسترسی به وکیل را ندارید. در چنین شرایطی می‌توانید با مراجعه به سایت‌های حقوقی آنلاین پرسش خود را مطرح کنید. در ادامه به چند مورد از مزایای وکیل آنلاین و پلتفرم دیجی حق اشاره شده است.

  • دسترسی آسان از هر جا و در هر زمان

مراجعه حضوری به دفتر وکیل علاوه بر زمان‌بر بودن، هزینه‌بر هم می‌باشد. همچنین ممکن است وکیل انتخابی شما به درستی شما را راهنمایی نکند. از این رو کافیست فقط با چند کلیک در پنل دیجی حق ثبت نام کنید و سوالات حقوقی خود را در زمینه‌های مختلف بپرسید. وکلای دیجی حق در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را ارسال می‌کنند. با توجه به این‌که وکلای مختلف پاسخ شما را می‌دهند می‌توانید بهترین پاسخ را برگزینید.

  • امکان پیگیری و تعامل ویژه با وکلا

اینترنت با همه کندی خود در مقایسه با مراجعه حضوری به وکیل و طرح پرسش یا مشکل حقوقی و اقدام برای تشکیل پرونده، از سرعت بیشتری برخوردار است. با برقراری ارتباط با وکیل آنلاین پیگیری پرونده و امور حقوقی را با خیالی آسوده‌تر انجام می‌دهید؛ شما مدارک و اسناد را در اختیار وکیل قرار می‌دهید، او نیز طبق تعهدات خود موظف است تنها در راه پیشبرد پرونده و احقاق حق شما گام بردارد. پس دیگر نیازی نیست که موکل به صورت حضوری برای پیگیری پرونده در جستجوی وکیل باشد.

دیجی حق

  • بهترین نتیجه با کمترین هزینه

داشتن وکیل خوب هزینه زیادی دارد. همچنین رفت و آمد (به‌خصوص اگر وکیل در شهر محل زندگی شما نباشد) نیز هزینه بالایی دارد و ممکن است افراد از پس این هزینه‌های گزاف برنیایند و از گرفتن وکیل منصرف شوند. از این رو دریافت مشاوره حقوقی آنلاین است که در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

  • فقط وکلای پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری پس از گذراندن آزمون‌های سخت کانون وکلا و موفقیت در این آزمون‌ها، پروانه وکالت دادگستری را دریافت می‌کند. اما نکته جالب توجه درباره وکلای پایه یک دادگستری تجربه و تبحر این وکلاست؛ زیرا از زمان کارآموزی با پرونده‌های متفاوت حقوقی مواجه هستند و آگاهی بیشتری نسبت به مباحث پیچیده حقوقی دارند. از این‌رو، دیجی حق با همکاری جمع کثیری از وکلای پایه یک دادگستری به پیگیری پرونده‌های حقوقی و ارائه مشاوره به افراد می‌پردازد. مخاطبان نیز به محض مطرح کردن پرسش خود در پلتفرم های دیجی حق، از جانب این وکلا پاسخ دریافت می‌کند.

این پلتفرم طوری طراحی شده است که به راحتی می‌توانید امتیاز وکلا و نظرات سایر کاربران آنها را مشاهده کنید، پروانه وکالت آنها را بررسی کنید و سپس وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید. نکته مهم دیگر این است که در صورت نیاز می‌توانید با وکیل خود ملاقات حضوری نیز داشته باشید و وکیل شما در دادگاه حاضر شود.

  • مزیت رقابتی دیجی حق

سامانه آنلاین حقوقی دیجی حق در سه پلتفرم سایت، اپلیکیشن و وب اپلیکیشن طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است. تمامی این پلتفرم‌ها با هدف راحتی کاربر و وکلا با بالاترین استانداردهای فنی طراحی شده‌اند.

توجه داشته باشید که دیجی حق در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده‌ی خدمت رسانی است. علاوه بر این دیجی حق، قیمت‌های رقابتی برای آحاد جامعه در هر سطح مالی ارائه می‌کند؛ طوری‌که هیچ فردی به علت عدم توانمندی مالی از مسائل حقوقی رنج نبرد.

در نظر داشته باشید که مزایای وکیل آنلاین بی‌شمار است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره شد.

دیجی حق

دانش حقوقی خود را با دیجی حق افزایش دهید

اگر سری به دادگاه ها زده باشید حتما متوجه شلوغی آن شده‌اید که نشان دهنده حجم بالای پرونده‌های حقوقی است. از این رو بهتر است عموم افراد جامعه دانش حقوقی خود را افزایش دهند تا مشکلات حقوقی کوچک به مشکلات بزرگ تبدیل نشوند.

بدین جهت دیجی حق سامانه آنلاین حقوقی و وکالت را طوری طراحی کرده است که افراد بتوانند سوالات حقوقی خود را که روزمره با آنها سر و کار دارند را بپرسند و دانش حقوقی خود را افزایش دهند.

همچنین، بنا بر قانون وکالت، وکلای پایه یک دادگستری مجاز هستند در تمامی حوزه‌ها از جمله حقوقی، کیفری، خانوادگی، ملکی، ثبتی، ارثی و … خدمات حقوقی به افراد جامعه ارائه دهند. از آنجایی که وکلای دیجی حق از وکلای پایه یک دادگستری هستند، در تمامی زمینه‌های حقوقی، کیفری، خانوادگی، ارث، ملکی، دیه، مالیات، کار و … فعالیت می‌کنند.

حال اگر نمی‌دانید که مشکل حقوقی شما در چه زمینه‌ای است می‌توانید یک وکیل حقوقی انتخاب کنید تا شما را راهنمایی کند. وکلای حقوقی بعد از بررسی پرونده در صورت نیاز شما را به یک وکیل دیگر معرفی می‌کنند، چرا که هدف حاصل شدن بهترین نتیجه است.

در واقع، وکیل موظف است که تمام کاری که از طرف موکل به او واگذار شده است را تا آخرین مرحله انجام داده و به پایان برساند. در علم حقوق از دو نوع تعهد یاد می‌شود؛ تعهدات عام و خاص. تعهدات عام بیشتر در سیطره‌ی حقوق، اخلاق و وجدان است اما تعهد خاص مورد اشاره‌ی مستقیم قانون هستند که همه باید در انجام آنها کوشا باشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*