کامپیوتر گیمینگ Ideacenter Y900 معرفی شد؛ محصول مشترک لنوو و ریزر

لنوو امسال کاملا با دست پر به نمایشگاه CES آمده و در یک اقدام دیگر، کامیپوتر مخصوص بازی جدید خود را رونمایی کرد. در ماه نوامبر بود که خبر همکاری دو کمپانی لنوو و ریزر برای تولید یک pc مخصوص بازی اعلام شد. حالا ثمره‌ی این همکاری در نمایشگاه CES 2016 برای اولین بار به نمایش در می‌آید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در نتیجه‌ی همکاری بین این دو کمپانی، لنوو محصول Ideacenter Y900 با طیف های نوری ریزر ادغام کرده و ثمره آن یک نسخه‌ی مخصوص با نام Ideacenter Y900 RE می باشد که اولین همکاری بین این دو شرکت را رقم زده است.

افکت های نوری کمپانی ریزر در منافذ پشتی این کیس دیده می‌شوند. اما لنوو کار را با این افکت های نوری جذاب به پایان نرسانده و از صفحه کلید Blackwidow Chroma و همچنین موس Mamba Chroma برای جلوه دهی هر چه بیشتر به کامیپوتر خود استفاده کرده است.

اگر شما به محصولات ریزر علاقه مند هستید و مشتاقید که همکاری این کمپانی با لنوو افزایش یابد، باید بگوییم که این تازه شروع کار این دو کمپانی است و در آینده باید شاهد لوازم بیشتری از ریزر در سری محصولات لنوو باشیم. شما می‌توانید تصاویر این محصول را در ادامه مشاهده کنید:

منبع: theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*