ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس ۲ در رنگ های رزگلد و پلاتینیومی در CES دیده شد

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس ۲ نسلی جدید از سری گجت های پوشیدنی کمپانی سامسونگ بود که با تغییراتی مثل گرد شدن صفحه نمایش توانست توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. اما سامسونگ نسخه‌های جدیدی را از این ساعت ارائه می‌کند تا بتواند از پس رقیبان خود برآید.

گیر اس ۲، در حال حاضر تنها در رنگ های سیاه و سفید در دسترس کاربران قرار گرفته است، اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گزینه های بیشتری از آنچه که رقیبان این ساعت همچون اپل و موتورلا ارائه می‌دهند را برای کاربران خود قرار دهد و اکنون نیز قصد انجام این کار را طی نمایشگاه پیش رو  یعنی CES 2016 دارد.

samsung-gear-s2-rose-gold_5

بنابر اطلاعات موجودگلکسی گیر اس ۲ کلاسیک، با دو رنگ جدید طی CES معرفی خواهد شد. اگر به گزارشی که چند هفته پیش از سامسونگ منتشر شده بود توجه کنیم، این رنگ هاD جدید قرار است پلاتینیومی و رزگلد باشند که با ارائه چنین تنوع رنگی برای گیر اس ۲ کلاسیک، دست کاربران برای انتخاب رنگ این ساعت هوشمند باز تر خواهد شد.

samsung gear s2

این غول گوشی هوشمند کره جنوبی عاشق دو رنگ یاد شده است و در حال حاضر گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس در رنگ  پلاتینیومی در و گلکسی A نسخه ی ۲۰۱۶ در رنگ رزگلد ارائه شده اند. با این وجود انتظار می‌رود سامسونگ ساعت هوشمندش را در این دو رنگ جدید نیز ارائه نماید.

منبع:sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*