نسخه پولی اپلیکیشن اینستاگرام

نسخه پولی اپلیکیشن اینستاگرام در راه است

به‌زودی نسخه پولی اپلیکیشن اینستاگرام منتشر می‌شود. اما این نسخه چه ویژگی‌ها و برتری‌هایی نسبت به نسخه رایگان دارد که کاربران را ترغیب به استفاده کند؟

اینستاگرام، اپلیکیشن شبکه اجتماعی کمپانی متا، محیط ایده‌آلی برای اشتراک‌گذاری انواع فیلم و عکس است. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها مثل تلگرام و توییتر، یک نسخه پولی از برنامه خود را ارائه کرده‌اند. و حالا به‌نظر می‌رسد که نسخه پولی اپلیکیشن اینستاگرام هم در راه است.

گشت‌و‌گذار در قطعه کدهای این اپلیکیشن از سوی الکساندرو پالوزی، یک برنامه‌نویس مطرح نشان می‌دهد که اینستاگرام مشغول کار روی یک پلن اشتراکی است که دریافت تیک آبی هم جزوی آن از خواهد بود. او می‌گوید فقط چند تغییر در این پلن اشتراکی نسبت به برنامه رایگان فعلی وجود خواهد داشت. اما فعلاً به جز رنگ آبی، ما نمی‌دانیم که تیک احراز هویت این پلتفرم چه‌شکلی خواهد بود.

نسخه پولی اپلیکیشن اینستاگرام

او در میان قطعه کدهای اپلیکیشن اینستاگرام، متوجه بخش‌هایی شده که در آن‌ها از کلمات «پرداخت» و «تیک آبی» به‌کار رفته است. کدهایی که به‌صراحت نشان می‌دهند اینستا می‌خواهد یک سرویس اشتراکی را طراحی کرده و تیک آبی را در قالب آن ارائه کند. او همچنین می‌گوید قطعه کدهای دیگری را هم در آخرین نسخه‌های اپلیکیشن فیسبوک کشف کرده که به‌نوعیجدیدی از سرویس اشتراکی اشاره دارند.

امکانات دیگری هم در راه اینستاگرام است

او کسی است که پیشتر با کنکاش در کدهای اپلیکیشن Instagram، پرده از بسیاری از برنامه‌های توسعه‌دهندگان آن برای آینده برداشته است. به‌طور مثال او می‌گوید که اینستا مشغول آزمایش قابلیت پخش خودکار موسیقی در داخل پروفایل شما است و می‌خواهد قابلیتی مثل شبکه اجتماعی BeReal را توسعه دهد که به‌کاربران اجازه می‌دهد عکس کاملاً در لحظه و بدون رتوش را به‌اشتراک بگذارند.

در حال حاضر کمپانی متا هیچ اظهار نظر رسمی در مورد این امکانات جدید نکرده است، ولی قطعاً اگر به اینستاگرام اضافه شوند، باعث خوشحالی میلیاردها کاربر فعال در این پلتفرم محبوب خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*