نمایشگر منحصر به‌فرد هواوی P60 پرو

هواوی P60 پرو با یک نمایشگر خمیده، شما را مجذوب خودش می‌کند

رندر جدیدی از گوشی هواوی P60 پرو منتشر شده که از یک نمایشگر خمیده در دو طرف خبر می‌دهد. این باعث شده گوشی Huawei P60 Pro ظاهر منحصر به‌فردی پیدا کند.

امروز اطلاعات جدیدی از گوشی پرچمدار هواوی P60 پرو منتشر شده و عکس رندری از آن را می‌توانید ببینید که طراحی منحصر به‌فرد آن را به‌نمایش می‌گذارد. این گوشی از سیستم دوربین پشتی دو تکه پشتی برخوردار است که کمی با آنچه در مدل P50 پرو می‌بینیم، تفاوت دارد. دور دوربین‌های این گوشی نیز حلقه‌های نقره‌ای رنگی دیده می‌شود.

دو سنسور دوربین در حلقه بالایی قرار دارند، در حالی که یک فلاش LED و یک لنز پریسکوپی در داخل حلقه زیری تعبیه شده‌اند. افشاگران می‌گویند، این تنظیمات دوربین باعث می‌شود گوشی پرچمدار هواوی بتواند حتی در کم‌نورترین شرایط محیطی نیز عکس‌های واضح و شفافی را ثبت کند. چینش دوربین‌های پشتی روی این گوشی نسبت به تمام گوشی‌های موجود در بازار متمایز است. آن هم به‌خاطر رینگ‌های نقره‌ای رنگی است که دور سنسورهای دوربین قرار دارد.

نمایشگر منحصر به‌فرد هواوی P60 پرو

نمایشگر منحصر به‌فرد هواوی P60 پرو

چند روز پیش، عکسی از نمونه تولید شده آزمایشی هواوی پی ۶۰ پرو در دنیای واقعی منتشر شد. در راستای آن تصویر، اکنون یک طراح سه‌بعدی، رندرهایی از این گوشی را منتشر کرده که می‌تواند ابعاد مختلف طراحی گوشی هواوی P60 پرو را به‌نمایش بگذارد. آنطور که مشخص است، این گوشی از نمایشگری بهره می‌برد که دو طرف چپ و راست آن انحنای زیبایی به‌طرف عقب دارند. این نمایشگر، باعث می‌شود پرچمدار آتی هواوی طراحی منحصر به‌فردی نسبت به دیگر گوشی‌های بازار داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*