جتور T-1

جتور T-1 ، نسخه چینی فورد برانکو؛ عکس و مشخصات آفرودر جذاب احتمالی بازار ایران

جتور T-1 که به‌عنوان نسخه چینی فورد برانکو شناخته می‌شود به‌تازگی تست‌های زمستانه خود را انجام داد. این خودرو آفرودی برای ورود به بازار ایران نیز شانس زیادی دارد.

جتور که به‌عنوان زیرمجموعه چری شناخته می‌شود در سال 2022 از خودرو مفهومی T-X پرده برداشت که البته باید آن را یک کپی‌کاری از فورد برانکو آمریکایی بدانیم. با وجود این‌که خودرو به فورد برانکو شباهت زیادی دارد، اما شباهت آن با تانک 300 نیز غیر قابل انکار است. این خودروی آفرود که با نام جتور T-1 نیز شناخته می‌شود به‌تازگی تست‌های زمستانه خود را به انجام رساند تا به‌زودی به‌عنوان رقیب تانک 300 به بازار عرضه شود.

احتمال جتور T-1 به بازار ایران

جتور T-1

بهمن موتور یکی از شرکای قدیمی چری و جتور محسوب می‌شود و تاکنون محصولات متعددی از این برندها از جمله فیدلیتی و دیگنیتی را به بازار ایران عرضه کرده است. از این رو با توجه به این‌که خودروهای آفرود در بازار ایران از محبوبیت زیادی برخوردارند، ممکن است بهمن موتور این خودرو آفرودی را نیز به بازار ایران عرضه کند.

جتور T-1

جتور T-1 به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

جتور T-1

این خودرو چینی قرار است به‌زودی در نمایشگاه خودرو شانگهای که در فروردین 1402 برگزار می‌شود، به‌شکل رسمی به معرض نمایش درآید. این آفرودر همانند سایر محصولات جتور در دو مدل 5 نفره (طول 4.8 متر) و 7 نفره (طول 4.95 متر) روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*