محبوبترین فیلم های نتفلیکس ۲۰۲۳

محبوبترین فیلم های نتفلیکس در ژانویه سال ۲۰۲۳ به انتخاب کاربران

اگر به دنیای فیلم‌ها علاقه‌مندید، در اینجا محبوبترین فیلم های نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ که بیشتر از سایر آثار توسط کاربران دیده شده‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد. فیلم‌هایی که قطعاً ارزش دیدن را دارند.

شکی نیست که نتفلیکس یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های استریم فیلم و سریال در جهان است. بیش از ۲۲۰ میلیون مشترک این را به‌خوبی ثابت می‌کند. همین باعث می‌شود برای همه جذاب شود که کدام فیلم‌ها در این پلتفرم بیشتر دیده می‌شوند و محبوب‌تر هستند.

به‌همین بهانه ما در اینجا فهرستی از محبوبترین فیلم های نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ را گردآوری کرده‌ایم که کاربران در ماه ژانویه بیشتر از سایر آثار، آن‌ها را دیده‌اند. جالب اینجاست که این آثار نشان می‌دهند بسیاری از مردم بدون اهمیت به امتیاز IMDB فیلم‌ها، آن‌ها را انتخاب می‌کنند. به‌طور مثال برخی از این فیلم‌ها حتی امتیازی کمتر از ۵ (از ۱۰) را از این سایت دریافت کرده‌اند!

۱. You People 2023

ژانر: عاشقانه، کمدی | ستارگان: جونا هیل، لورن لندن، ادی مورفی | کارگردان: کنیا باریس | امتیاز IMDB فیلم: ۴.۶ از ۱۰

فیلم You People 2023

فیلم کمدی عاشقانه You People 2023 حاصل همکاری جونا هیل و کنیا باریس است. هیل در این فیلم نقش عزرا کوهن، یک پادکستر یهودی سی و چند ساله را ایفا می‌کند که اتفاقی با خودرو امیرا محمد (لورن لندن)، یک زن سیاه‌پوست مسلمان برخورد می‌کند. با این حادثه قرار ملاقات‌های این دو آغاز می‌شود که در نهایت یک رابطه عاشقانه را بین آن‌ها شکل می‌دهد. شش ماه بعد، عزرا تصمیم می‌گیرد که از امیرا خواستگاری کند، ولی خانواده‌های آن‌ها هنوز همدیگر را ملاقات نکرده‌اند.

وقتی خانواده عزرا (با بازی جولیا لوئیس دریفوس و دیوید دوکوونی) و خانواده امیرا (با بازی ادی مورفی و نیا لانگ) سرانجام همدیگر را ملاقات می‌کنند، ناراحتی‌هایی به‌خاطر اختلاف فرهنگی و تفاوت نسلی بین آن‌ها به‌وجود می‌آید. این فیلم نگاهی کمدی به یک رابط بین نژادی و ادیانی را به‌نمایش می‌گذارد.

۲. Narvik 2022

ژانر: جنگی، درام، تاریخی، اکشن | ستارگان: کریستین هارتگن، کارل مارتین اگسبو، کریستوف گلفرت ماتیسن | کارگردان: اریک شولدبرگ | امتیاز IMDB فیلم: ۶.۶ از ۱۰

فیلم Narvik 2022

در حالی که همه توجه‌ها به فیلم All Quiet on the Western Front، دیگر فیلم جنگی جدید سال است، اما نارویک توانسته محبوبیت زیادی را در نتفلیکس به‌دست بیاورد. این فیلم جنگی نروژی در اصل جنگ نارویک را به‌تصویر می‌کشد که به مدت ۲ ماه در بهار ۱۹۴۰ به‌طول انجامید. فیلم نارویک در شهری به‌همین نام در اتریش اتفاق می‌افتد، جایی که منبع مهمی برای تأمین سنگ آهن ارتش نازی است.

صحنه‌های نبرد در این فیلم عمدتاً در کوه‌ها و دریا اتفاق می‌افتند. این جنگ دو ماهه سرانجام منجر به شکست شگفت‌انگیزی برای ارتش آلمان شد که «اولین شکست بزرگ هیتلر» نیز لقب گرفت.

۳. Sing 2 2021

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی، موزیکال | ستارگان: متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون | کارگردان: گارت جنینگز | امتیاز IMDB فیلم: ۷.۴ از ۱۰

فیلم Sing 2 2021 - محبوبترین فیلم های نتفلیکس سال ۲۰۲۳

پس از اتفاقاتی که در فیلم Sing سال 2016 رخ داد، باستر مون (متیو مک‌کانهی) و دوستانش بار دیگر تلاش می‌کنند نمایش بزرگی را در شهر ردشور برگزار کنند. آن‌ها به جیمی کریستال (بابی کاناوال) صاحب این نمایش پیشنهاد می‌کنند که کلی کالووی (بونو)، ستاره راک مشهوری که پس از مرگ همسرش گوشه‌نشین شده را به این نمایش دعوت کند. این به باستر و دوستانش بستگی دارد که آیا می‌توانند او را از خانه‌اش بیرون بکشند و به‌نمایش خود بیاورند یا خیر!

۴. Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022

ژانر: ماجراجویی، هیجان‌انگیز، کمدی | ستارگان: دنیل کریگ، ادوارد نورتون، ژانل مونا | کارگردان: رایان جانسون | امتیاز IMDB فیلم: ۷.۴ از ۱۰

فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022

رایان جانسون بعد از موفقیت فیلم Knives Out محصول سال ۲۰۱۹، با یک فیلم رمزآلود دیگری به‌نام Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 بازگشته است. یک میلیاردر حوزه تکنولوژی به‌نام مایلز برون (ادوارد نورتون)، نزدیک‌ترین دوستان خودش کلر دبلا (کاترین هان)، لیونل توسن (لزلی اودوم جونیور)، بردی جی (کیت هادسون) و دوک کودی (دیو باوتیستا) را آخر هفته به ویلای خود که در یک جزیره خصوصی در یونان قرار گرفته دعوت می‌کند.

بنوا بلان (دنیل کریگ) و شریک سابق برون یعنی کاساندرا اندی برند (ژانل مونا) نیز به این عمارت دعوت شده‌اند. در حالی که این دو نفر قصد دارند با یک قتل ساختگی پرده از بسیاری از رازها بردارند، اما ناگهان یک قتل واقعی رخ می‌دهد که باعث شوکه شدن مهمانان می‌شود. با حضور بلان در این صحنه، وظیفه حل این پرونده نیز به او (که بزرگ‌ترین کارآگاه جهان است) سپرده می‌شود. اتفاقات جالبی در طول فیلم رخ می‌دهد که پیش‌بینی را برای تماشاگر سخت و پیچیده می‌کند.

۵. JUNG-E 2023

ژانر: علمی-تخیلی، اکشن، ماجراجویی | ستارگان: کانگ سو یون، کیم هیون جو، ریو کیونگ سو | کارگردان: یون سانگ هو | امتیاز IMDB فیلم: ۵.۴ از ۱۰

فیلم JUNG-E 2023

محبوبترین فیلم های نتفلیکس در ژانویه ۲۰۲۳

در فیلم JUNG-E، آینده بسیار تاریک است. در قرن ۲۲، تغییرات اقلیمی باعث ویرانی زمین شده تا انسان‌ها برای زندگی مجبور شوند به دیگر سیارات سفر کنند. در حالی که مردم داخل پناهگاه قرار گرفته‌اند، جنگ داخلی رخ می‌دهد و یک نخبه جنگی به‌نام جونگ یی (کیم هیون جو) تبدیل به یک قهرمان جنگی می‌شود.

پس از تصادف مرگبار جونگ یی، یک محقق تصمیم می‌گیرد مغز او را شبیه‌سازی کرده و یک سرباز هوش مصنوعی به‌نام JUNG-E می‌سازد. یون سئو هیون (کانگ سو یون) دختر جونگ یی، به‌عنوان مسئول پروژه JUNG-E تلاش می‌کند تا این جنگ را متوقف کند. این آخرین حضور کانگ در یک فیلم سینمایی نیز هست. چرا که او در مه سال ۲۰۲۲ درگذشت.

۶. Trolls 2016

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی، ماجراجویی، کمدی، موزیکال | ستارگان: جاستین تیمبرلیک، آنا کندریک، زوئی دشانل | کارگردان: مایک میچل، والت دورن | امتیاز IMDB فیلم: ۶.۴ از ۱۰

فیلم Trolls 2016 - محبوبترین فیلم های نتفلیکس سال ۲۰۲۳

انیمیشن Trolls برگرفته از اسباب‌بازی‌های محبوب ترول دوران کودکی ما با آن موهای عجیب و غریبشان است. اما زندگی شاد آن‌ها با حمله برگرن‌ها به دهکده ترول‌ها با رهبری سرآشپز بی‌رحم (کریستین بارانسکی) و ربایش چند ترول، نابود می‌شود. پرنسس پاپی (آنا کندریک) که شادترین ترول روستا است، تلاش می‌کند دوستانش را نجات دهد. او در این مسیر از یکی از مخالفان سرسخت خودش یعنی برانچ (جاستین تیمبرلیک) کمک می‌گیرد. این دو ترول باید قبل از اینکه دوستانشان را برای همیشه از دست بدهند، راهی را برای نجاتشان پیدا کنند.

۷. All Quiet on the Western Front 2022

ژانر: اکشن، درام، تاریخی، جنگی | ستارگان: فلیکس کامرر، آلبرشت شوخ، آرون هیلمر | کارگردان: ادوارد برگر | امتیاز IMDB فیلم: ۸.۱ از ۱۰

فیلم All Quiet on the Western Front 2022

کتاب «در جبهه غرب خبری نیست» اثر اریش ماریا رمارک، نویسنده مشهور آلمانی، یکی از تأثیرگذارترین آثار ادبی جنگ جهانی اول است. این رمان مربوط به سال ۱۹۲۹، تصویر دلخراشی از وحشت جنگ از دیدگاه یک سرباز آلمانی به‌نام پل باومر را روایت می‌کند. نتفلیکس در سال ۲۰۲۲، این داستان را به‌عنوان یک فیلم و به‌کارگردانی ادوارد برگر ساخته است.

داستان این فیلم در اواخر جنگ جهانی اول رخ می‌دهد. فیلمی که داستان باومر (فلیکس کامرر) و دوستانش را روایت می‌کند که به‌امید پیروزی، در ارتش آلمان ثبت نام می‌کنند. اما بومر خیلی سریع متوجه واقعیت‌های وحشتناک جنگ می‌شود. این سومین باری است که فیلمی بر اساس کتاب در جبهه غرب خبری نیست، ساخته می‌شود. دو فیلم دیگر آن مربوط به سال‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۷۹ است که اولی برنده بهترین فیلم در بخش تولیدات برجسته مراسم اسکار نیز شده است.

۸. The Pez Outlaw 2022

ژانر: مستند | ستارگان: استیو گلو، کتی گلو، ریدویانول هوک | کارگردان: برایان استورکل، امی بندلین استورکل | امتیاز IMDB فیلم: ۷.۲ از ۱۰

فیلم The Pez Outlaw 2022 - محبوبترین فیلم های نتفلیکس سال ۲۰۲۳

آیا می‌دانید که چه پولی می‌شود از فروش آب‌نبات‌های Pez به‌دست آورد؟ این‌ها آب‌نبات‌های خوشمزه‌ای هستند که سر شخصیت‌های معروف کارتون‌ها و فیلم‌ها روی آن‌ها قرار گرفته و کودکان علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارند. استیو گلو در فیلم مستند The Pez Outlaw داستانی که پشت پرده این محصول وجود دارد را به‌تصویر می‌کشد. گلو سفری را به قاره اروپا برای پیدا کردن آب‌نبات‌های Pez با سر شخصیت‌هایی که در آمریکا یافت نمی‌شود، آغاز می‌کند.

سپس او به آمریکا بازمی‌گردد و آن‌ها را به کلکسیونرهایی که شخصیت‌های آب‌نباتی Pez را جمع‌آوری می‌کنند می‌فروش و سود هنگفتی نصیبش می‌شود. اما اسکات مک، مدیرعامل Pez آمریکا که از این قضیه مطلع می‌شود، تلاش می‌کند جلوی گلو قرار بگیرد و نگذارد از این دلالی سودآوری کند.

۹. The Bad Guys 2022

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، کمدی، جنایی | ستارگان: سم راکول، مارک مارون، آکوافینا | کارگردان: پیر پریفل | امتیاز IMDB فیلم: ۶.۸ از ۱۰

فیلم The Bad Guys 2022

محبوبترین فیلم های نتفلیکس در ژانویه ۲۰۲۳

انیمیشنی را با سرقت‌های فیلم Ocean’s Eleven و داستان‌های جنایی فیلم The Sucide Squad تصور کنید. نام این انیمیشن The Bad Guys است. در این فیلم آقای ولف (سم راکول) یک راننده جیب‌بر و سردسته تیم جنایتکاران پسران بد است.

زمانی که پلیس گروه پسران بد را دستگیر می‌کند، آقای ولف معامله‌ای را با هم‌تیمی‌هایش برای فرار از زندان افتادن انجام می‌دهد. در این شهر جنایتکارانی که به زندان نیفتند، به شهروندان نمونه تبدیل خواهند شد. آقای ولف در ابتدا نقش یک شهروند خوب را ایفا می‌کند، ولی رفته رفته تصمیم می‌گیرد که شرارت را کنار بگذارد. اما در غیاب این تیم، شرور جدیدی در شهر ظهور پیدا می‌کند و حالا گروه پسران بد می‌خواهند آن را نابود کنند.

۱۰. Dog Gone 2023

ژانر: خانوادگی، ماجراجویی، درام | ستارگان: جانی برشتولد، راب لو، کیمبرلی ویلیامز پیزلی | کارگردان: استفان هرک | امتیاز IMDB فیلم: ۶.۰ از ۱۰

فیلم Dog Gone 2023 - محبوبترین فیلم های نتفلیکس سال ۲۰۲۳

چه کسی است که فیلم پیدا کردن یک سگ گم شده را دوست نداشته باشد؟ جانی برشتولد در نقش فیلدینگ مارشال، سگ بیماری به‌نام گونکر را نجات می‌دهد. سپس رابطه عاطفی بین این دو شکل می‌گیرد و به بهترین دوستان هم تبدیل می‌شوند. اما در یک پیاده‌روی در مسیر کوهستانی آپالاچی، گونکر و فیلدینک از یکدیگر جدا می‌شوند.

امید به پیدا کردن سگ بسیار زیاد است، اما موضوع اینجاست که گونکر تحت درمان است و برای آنکه بتواند زنده بماند، باید تا ۱۹ روز آینده داروهایش را مصرف کند. فیلدینگ با کمک پدر خودش، جان (راب لو) شروع به جستجوی مسیرها می‌کنند تا گونکر را پیدا کنند. این فیلم  بر اساس کتابی نوشته شده در سال ۲۰۱۶ است که پاولز توتونگی طبق یک داستان واقعی آن را روایت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*