پراپ ترید فاند

چالش معامله‌گری در بازارهای بین المللی با پراپ ‌‌ترید فاند

در این مقاله به بررسی و ارزیابی بهترین پلتفرم پراپ تریدینگ برای ایرانیان بر اساس شرایط معاملاتی، امکانات، هزینه ها و خدمات از زبان تیم مارکتینگ پراپ ترید فاند خواهیم پرداخت.

شرکت پراپ ترید فاند با دامنه اینترنتی جدید PropTradeFund.com که به عنوان معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین پراپ فرم ایرانی فعالیت می‌کند با ارائه خدمات ویژه و تعرفه‌های عالی بدون رقیب، هم اکنون به طیف گسترده ای از تریدرهای حرفه‌ای ایرانی خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کند.

پراپ تریدینگ سال‌هاست در دنیا به عنوان یک روش معاملاتی جذاب و حرفه‌ای توسط قدرتمندترین شرکت‌های معاملاتی ارائه می‌شود و بسیاری از معامله‌گران شناخته شده جهان در ابتدا با پراپ تریدینگ مهارت و قدرت خود را اثبات و درآمدهای هنگفتی کسب کرده‌اند.

پراپ تریدینگ یک روش عالی و جذاب برای رسیدن به بالاترین قله‌های کسب درآمد در فارکس است. شما با سرمایه معاملاتی یک شرکت سرمایه‌گذاری معتبر به معامله می‌پردازید و هیچ نگرانی از جهت میزان ضرر ندارید. به همین دلیل، تمرکز و آرامش خیال بالاتری جهت رسیدن به تارگت‌های معاملاتی دارید.

با پراپ تریدینگ شما به راحتی می‌توانید در آزمون‌های معاملاتی در بالانس‌های مختلف شرکت کنید و با موفقیت در هر آزمون به حساب ریل همان بالانس دست یابید و هر دو هفته یک‌بار هشتاد درصد سود خود را برداشت کنید.

چرا Proptradefund.com بهترین پراپ تریدینگ برای شماست؟

پراپ ترید فاند در سال ۲۰۲۱ در جزایر آفشور واناتو به ثبت رسیده و تحت قوانین تجاری اقتصادی این منطقه فعالیت می‌کند، اطلاعات ثبت شرکت و ریجستری نامبر را در صفحه درباره ما این سایت می‌توانید بررسی کنید. پراپ ترید فاند هم از نظر اعتبار بین‌المللی هم از نظر سابقه درخشان ارائه خدمات به ایرانیان تاکنون خود را به‌عنوان تنها گزینه مناسب برای دریافت حساب پراپی به ایرانیان شناسانده است.

پراپ ترید فاند به دلیل چند فاکتور ویژه از تمام رقبای معتبر بین‌المللی خود پیشی گرفته و یکه‌تاز خدمت‌رسانی به ایرانیان شده است و روزانه پیش از ۱۰۰ حساب آزمون چلنج به مشتریان و تریدرهای علاقه‌مند ارائه می‌کند. به ترتیب مزیت‌های فوق‌العاده پراپ ترید فاند را به ترتیب بررسی خواهیم کرد.

  • تعرفه‌های بسیار پایین در مقیاس پکیچ‌های بسیار بزرگتر: پراپ ترید فاند پکیج‌های معاملاتی بسیار بزرگتری نسبت به سایرین ارائه می‌کند. برای مثال شما تا ۵۰۰.۰۰۰ هزار دلار می‌توانید در این بروکر چلنج معاملاتی با قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به پکیج‌های معاملاتی رقبای بین‌المللی مانند FTMO , MYFF دریافت کنید. در این دوران و در شرایطی که قیمت دلار نوسانات بالایی را تجربه می‌کند دریافت یک حساب با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و ایجاد شرایط استیبل درآمدی به دلار می‌تواند دغدغه‌های مالی شما را به کلی برطرف کند.
  • پشتیبانی حرفه‌ای و مطمئن: در ساعات تعیین شده در سایت و کانال تلگرام @PropTradeFund شما می‌توانید به پشتیبانی تلگرام یا به صورت تیکت به دپارتمان‌های مختلف سایت proptradefund پیام بدید و اطلاعات لازم رو از پشتیبانی درخواست و مراحل دریافت حساب رو پیگیری کنید.
  • ارائه بروکرهای معتبر و حرفه‌ای: پراپ ترید فاند com حساب‌های معاملاتی دمو و ریل را در بهترین بروکرهای جهانی به شما ارائه خواهد کرد. در پراپ ترید فاند شما به راحتی به بهترین و پرقدرت‌ترین سرورهای معاملاتی حرفه‌ای‌ترین بروکرهای جهانی معامله خواهید کرد و معاملات شما بی درنگ در سرورها ثبت خواهد شد. دیگر در بروکرهای مارکت میکر و متقلب با سرورهای کند معامله نخواهید کرد و شرایط معاملاتی شما در بهترین وضعیت قرار خواهد گرفت تا به سرعت به حساب ریل برسید.
  • پراپ ترید فاند شرایط اکستند ۱۴ روزه را برای شما فعال کرده است تا بدون نگرانی از رسیدن به چالش ترید کنید و اگر به تارگت معاملاتی مد نظر نرسیدید با صبر و زمان کافی بتوانید تارگت معاملاتی را تاچ و به مرحله بعدی برسید.
  • پنل آنالیز حساب ریل: در مرحله ریل شما پنل آنالیز حساب دریافت خواهید کرد تا به سهولت به شرایط دراداون روزانه و ماهانه و مقادیر سود و زیان دسترسی داشته باشید. این پنل صرفا متعلق به حساب ریل بوده و متاسفانه در مرحله آزمون چلنج و وریفیکشن ارائه نمی‌شود.
  • دفتر حضوری در دبی و استخدام حضوری تریدر: برای تریدرهای حساب پانصد هزار دلاری که موفق به گذراندن مرحله چلنچ و وریفیکیشن شوند علاوه بر انعقاد قرارداد حضوری در دبی شرایط محیط کار نیز برای این افراد فراهم می‌شود. سایر شرایط اقامت و سکونت به عهده شخص تریدر است.
    امکانات دفتر دبی برای تیم تریدرهای ریل ۵۰۰ هزار دلاری درادامه ذکر خواهد شد.

“گوشه ای از امکانات تریدینگ فلور پراپ ترید فاند”

پراپ ترید فاند

  • انعقاد قرارداد حضوری با تریدر محترم پس از ورود به تیم
  • میز معاملاتی اختصاصی به همراه آیمک اپل
  • روانشناس معاملاتی مستقر در مجموعه
  • میتینگ‌های هفتگی و جلسات همفکری بین تریدرها با سبک‌های معاملاتی متفاوت
  • اتاق اخبار News Room برای آنالیز اخبار مهم اقتصادی دنیا

روش دریافت حساب فاند

شما نیز می‌توانید به سرعت با دریافت حساب فاند در این شرکت مسیر زندگی خود را با درآمد های بالا عوض کنید. صرفا کافی است در سایت پراپ تریدینگ وارد شوید و ثبت نام را انجام داده و از منوی سمت راست گزینه دریافت حساب فاند را انتخاب کنید. در این صفحه نیز بروکر، بالانس مد نظر و پلتفرم mt4 یا mt5 را انتخاب و از درگاه ارز دیجیتال واریز را انجام دهید.

در صفحه درگاه می‌توانید اطلاعات پرداخت را مشاهده کنید و پس از تکمیل واریز به صفحه سایت بازگردانده می‌شوید و سفارش شما پرداخت شده نمایش داده می‌شود. از این لحظه اطلاعات حساب شما نهایت ظرف ۲۴ ساعت به صورت تیکت و ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

از زمان دریافت اطلاعات حساب ۹۰ روز برای شروع چالش فرصت دارید و از اولین معامله شما چالش معاملاتی و لیمیت ۳۰ روزه شما آغاز می‌شود.

با پراپ ترید فاند در بالاترین سطح تریدینگ جهان خوش بدرخشید!

نتیجه گیری

در مجموع، پراپ ترید فاند به عنوان معتبرترین مجموعه پراپ فرم با پشتیبانی فارسی در بین تریدرهای حرفه‌ای فارکس در ایران شناخته شده و تعداد قابل توجهی از بهترین معامله‌گران ایرانی در این شرکت فاند معاملاتی دریافت کرده‌اند و به کسب سود در این شرکت مشغول‌اند.

همچنین نمونه واریزی‌ها و سرتیفیکت‌های دریافتی مشتریان را می‌توانید در کانال تلگرام این مجموعه دریافت کنید و به اطمینان نهایی برسید.

منبع: https://PropTradeFund.com

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.