رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل

برگزاری رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل با معرفی سرویس راویتو

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل توسط آکادمی ایرانسل برگزار و سرویس راویتو برای فعالان حوزه گیم معرفی شد.

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل به‌همراه رویداد بازی سازی «گیم جم» برگزار شد. در این رویداد که توسط آکادمی ایرانسل برگزار شده است، شاهد معرفی سرویس راویتو ایرانسل برای فعالان حوزه گیم بودیم. مهندس باقر صمدی (معاون دیجیتال ایرانسل)، دکتر فرزانه شریفی (معاون پژوهش)، پوریا مالکی فرد (مدیر پژوهش) و علیرضا گودرزی فراهانی (معاون تنظیم‌گری و کسب‌وکار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) و همچنین مدیران استودیوهای بازی سازی، توسعه‌دهندگان بازی‌های ملی، گیمرهای حرفه‌ای و فعالان حوزه گیم در این رویداد حضور داشتند.

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل در صبح روز پنجشنبه 13 بهمن 1401 در محل آکادمی ایرانسل، واقع در ایستگاه نوآوری شریف شروع شد و تا پایان روز جمعه 14 بهمن ماه ادامه پیدا کرد. مهندس باقر صمدی، معاون دیجیتال ایرانسل در حاشیه این رویداد به توضیح نقش اپراتورها در صنعت بازی و حمایت‌های ایرانسل از این صنعت پرداخت و اظهار کرد ایرانسل اکنون بیشتر از هر زمانی در تلاش است تا نقش موثری را در این صنعت ایفا کند و مثل بسیاری از اپراتورهای جهانی، به توسعه فعالیت‌های خود با سرمایه‌گذاری یا ساخت محصول مرتبط بپردازد. وی سرویس راویتو را به‌عنوان جدیدترین محصول مرتبط با صنعت بازی ایرانسل معرفی کرد و ویژگی‌های این سرویس، مانند استفاده از مدل کسب‌وکار تسهیم درآمد از اینترنت مصرفی را تشریح کرد.

اهداف برگزاری رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل

از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به بررسی زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال کشور با نگاه به تکنولوژی‌های تحول‌گرا و تاثیرگذار در حوزه گیم، بازی‌سازی، بررسی و تحلیل چالش‌های تنظیم‌گری و قانون‌گذاری، طراحی و نقش فناوری در حوزه گیم، شبکه‌سازی و شناسایی ظرفیت‌های فردی و تیمی در راستای هم‌افزایی، آموزش و یادگیری کسب درآمد در پلتفرم داخلی، آموزش و یادگیری در گرایش‌های مختلف صنعت بازی، شناسایی فرصت‌های کسب‌وکار و اشتغال‌زایی، توسعه کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها و همچنین بررسی گیم بین‌المللی و تکنولوژی‌های کاربردی آن و مقایسه با پلتفرم‌های داخلی اشاره کرد. نقش فناوری‌های تحول‌گرا در دنیای گیم، تاثیر گیم بر پیشرفت فناوری و مهارت‌های طراحی و بازی‌سازی و کسب درآمد از گیم نیز از جمله محورهای برگزاری این رویداد محسوب می‌شدند.

چهار پنل تخصصی در این رویداد برگزار شد که شامل «استودیوهای بازی»، «بازی‌سازان»، «قانون‌گذاری و حقوقی، تصمیم‌گیری‌ها، انتظار از بنیاد، کمیسیون و…» و همچنین «آینده صنعت گیم» بودند. در رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال ایرانسل، برنامه‌های جانبی هم برگزار شد که بازدید از نمایشگاه تجهیزات با حضور فعالان کسب‌وکار صنعت گیم، رقابت تیمی و انفرادی گیمرها با اهدای جایزه به نفرات برتر و اجرای رویداد «گیم جم» به‌عنوان بزرگترین رویداد بازی‌سازی 48 ساعته از جمله آنها به شمار می‌رفتند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*