اسکویید گیم

اسکویید گیم واقعی ، یک تقلب بی‌رحمانه از آب درآمد!

شوی تلویزیونی اسکویید گیم – Squid Game مشابه با سریال آن بی‌رحم است. البته قرار نیست شرکت‌کنندگان آن مانند سریال بازی مرکب سلاخی شوند!

به‌دنبال موفقیت سریال اسکویید گیم، نتفلیکس خیلی زود از ساخت یک شوی تلویزیونی از این سریال داد. اکنون خبرهای جدیدی از این شوی تلویزیونی موجود است که برخی اطلاعات در خصوص آن را در اختیارمان قرار می‌دهد.

بر اساس اطلاعات موجود، در این شوی تلویزیونی بر خلاف سریال اسکویید گیم شاهد کشته شدن بی‌رحمانه بازیکنان نخواهیم بود؛ با این حال در کنار گزارشات مبنی بر طاقت‌فرسا بودن فرآیند ضبط این مسابقه تلویزیونی، بسیاری افراد گزارش داده‌اند که بی‌عدالتی‌ها و  نابرابری‌های مختلفی در این سریال رخ داده  که صداقت و واقع‌گرایی آن را زیر سئوال می‌برد.

اطلاعات جدیدی که توسط Rolling Stones منتشر شده‌اند حاکی از این هستند که برخی از بازیکنان این مسابقه که خواستار فاش نشدن نامشان بوده‌اند اعلام کردند که تعدادی از بازیکنان در مراحل مختلف بازی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار می‌شدند؛ در حالی که برخی دیگر علیرغم به اتمام رساندن مراحل بازی از راه‌یابی به مراحل بعدی باز ماندند.

اسکویید گیم

بی‌عدالتی در اسکویید گیم واقعی؛ اینفلوئنسرها مورد لطف سازندگان بازی

مصاحبه یکی از شرکت‌کنندگان در مسابقه بازی مرکب را در زیر مطالعه می‌فرمایید:

برخی شرکت‌کنندگان بازی که اغلب اینفلوئنسرهای اینستاگرام و تیک‌تاک هستند، حتی پیش از اعلام نتایج یک مرحله بازی برای مرحله بعد انتخاب شده بودند؛ در حال که عدم راهیابی برخی دیگر از آن‌ها به مراحل بالاتر از ابتدا قابل پیش‌بینی بود! در برخی موارد شاهد شکسته شدن تعدادی از قوانین بازی بودیم. این قانون‌شکنی‌ها تا جایی پیش رفت که حتی برخی بازیکنان حذف شده بار دیگر به مسابقه بازگشته و در مراحل بالاتر شرکت کردند.

همچنین یکی دیگر از شرکت‌کنندگان سابق مسابقه تلویزیونی اسکویید گیم نیز در خصوص آن گفت:

شوی تلویزیونی اسکویید گیم در حقیقت یک سریال تلویزیونی و نه یک شوی تلویزیونی بوده که از سناریوی از پیش طراحی‌شده استفاده می‌کرده است.

در همین خصوص همچنین دو بازیکن دیگر بازی اعلام کردند که بلیط برگشت آن‌ها از محل برگزاری شوی اسکویید گیم به لندن دقیقا برای روز پس از حذف شدن‌شان رزرو شده بوده که نشان‌گر حذف شدن از پیش تعیین‌شده آن‌ها بوده است.

اسکویید گیم

بعلاوه، دو بازیکن دیگر بازی نیز اعلام کردند که به‌طور خاص در حین انجام بازی معروف «نور سبز، نور قرمز» شاهد جابجا شدن تعدادی از بازیکنان و حذف نشدن آن‌ها بوده‌اند. همچنین برخی گزارشات دیگر هم حاکی از بازگشت بازیکنان حذف شده به بازی بوده‌اند.

در کنار این موارد، مدت زمان نه ساعته لازم برای ضبط مرحله Green Light, Red Light و هوای سرد محل ضبط را هم در نظر داشته باشید تا متوجه شوید که شاید شوی تلویزیونی اسکویید گیم به اندازه سریال آن بی‌رحم و خشن نباشد، اما همچنان می‌تواند شرکت‌کنندگان را غافلگیر کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*