دیناپد توشیبا رقیبی تازه برای مایکروسافت سرفیس معرفی شد

بله، یک رقیب دیگر برای مایکروسافت سرفیس معرفی شد. تا به امروز تولید کنندگانی زیادی از فرمول تبلت با صفحه کلید جدا شدنی سرفیس استفاده کرده اند. از  اپل گرفته تا لنوو و دل و اچ‌پی. توشیبا هم از این روند عقب نماند و طی نمایشگاه CES 2016 جدید ترین محصول خود را با نام دیناپد ( DynaPad ) با صفحه نمایش ۱۲ اینچی معرفی کرد.

دیناپد اچ‌پی با ادعای سبک ترین تبلت ۲ در ۱ جهان ارائه شده است و در حال حاضر علاقه مندان می‌توانند آن را پیش خرید کنند. با سفارش هایی که برای این محصول تا کنون داده شده است، اعتماد به نفس توشیبا تا حد زیادی افزایش یافته و می‌خواهد جلوی سرفیس کمپانی مایکروسافت قد الم کند.

نکته‌ی اول وجود چیز های خوب است. اگرچه این دستگاه مشخصات فنی چندان قوی ندارد اما با وجود طراحی عالی و وزن ۵۸۰ گرمی اش یک دستگاه لوکس، سبک و قابل اطمینان است. فریم فیبر کربنی این محصول باعث شده تا احساس بسیار خوبی به کاربر منتقل شود در هنگام به دست گرفتن آن چندان از بزرگی صفحه نمایش ناراضی نباشند. این دستگاه همچنین گوشه هایی گرد و صاف دارد که باعث می‌شود بیش از پیش با آن احساس راحتی کنید. و البته قلمی تواناتر از شمشیر که این مجوعه را تا حد زیادی دلچست تر از ساته است. در واقع شما اگر در وهله اول به دنبال یک تبلت هستید و پس از آن لپتاپ، دیناپد یکی از برترین انتخاب های پیش روی شماست.

قلم حساس به فشار  محصول تازه‌ی توشیبا به نظر می‌رسد کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. این قلم توسط Wacom تولید شده و طبق گفته‌ی آنها ۲۰۴۸ سطح حساس به فشار تشخیص داده می‌شود. و همچنین یک پوشش خاص روی صفحه نمایش کشیده شده که اصطکاک کافی را به وجود آورده و حس نوشتن با قلم و کاغذ را القا می‌کند.

صفحه کلید این دستگاه دکمه هایی با عمق ۱.۵ میلی‌متری دارند که زمان تایپ کردن احساس خوبی به کاربر می‌بخشد. همچنین این صفحه کلید فلزی است و در تایپ کردن احساس مستحکم بودن تبلت را به خوبی ایجاد می‌کند. تنها گله‌ای که می‌توان از این صفحه کلید کرد، زاویه آن قابل تنظیم نیست و در مواقعی که تبلت روی زانو قرار می‌گیرد کاربر را دچار مشکل خواهد کرد.

از لحاظ مشخصات فنی می‌توان آن را بسیار به مایکروسافت سرفیس ۳ نسبت داد. به عنوان مثال پردازنده‌ی سری اینتل اتم، صفحه نمایش ۱۰۸۰P، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت از مشخصات این دستگاه هستند. این دستگاه به همراه یک صفحه کلید ۶۵۰ دلار قیمت دارد.

منبع: engadget

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*