اسکای ول

تولید شاسی بلند برقی اسکای ول در ایران آغاز شد

شاسی بلند برقی اسکای ول طی همکاری شرکت مپنا و کرمان موتور در ایران تولید شد. در ادامه با ویژگی‌های خودرو برقی Skywell آشنا خواهیم شد.

اسکای ول به‌عنوان نخستین محصول مشترک شرکت خودروی برقی نوین ماهان (نبکا) محسوب می‌شود. این شرکت توسط گروه صنایع خودروسازی کرمان و گروه مپنا با هدف ایجاد تحولی جدید در صنعت خودرو ایران، تولید خودروهای برقی و ایجاد زیرساخت شارژ این خودروها در کشور تاسیس شده است. شاسی بلند اسکای ول پس از گذراندن تست‌های فنی اکنون به مرحله تولید رسیده است و به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

آغاز تولید شاسی بلند برقی اسکای ول در کشور

اسکای ول

اسکای ول به‌عنوان شاسی بلند برقی جدید گروه خودروسازی کرمان موتور می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل مسافت حدود 520 کیلومتر را بپیماید. ضمن این‌که با شارژ سریع می‌توان باتری‌های این خودرو را ظرف مدت 35 دقیقه شارژ کرد.

اسکای ول

طول Skywell به 4698 میلی‌متر، عرض آن 1908 میلی‌متر، ارتفاع آن 1696 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2800 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو برقی جدید بازار ایران با فاصله محوری 2800 میلی‌متری خود به‌عنوان یکی از بزرگترین شاسی بلندهای تولید بازار ایران محسوب می‌شود.

اسکای ول

در حال حاضر از مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده، اما این خودرو قرار است با امکاناتی چون سنسور نقاط کور، اتوپارک و سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده روانه بازار شود. همچنین طبق شنیده‌ها، این خودرو برقی در نیمه اول سال 1402 به بازار عرضه خواهد شد.