حل مشکل هنگ کردن آیفون

این کار ساده مشکل آزاردهنده هنگ کردن آیفون شما را حل می‌کند!

هنگ کردن آیفون، یکی از مشکلات اعصاب‌خردکن این گوشی‌ها است که گاهی دچارش می‌شوید. ولی غافل از اینکه برطرف شدن آن یک راه حل بسیار ساده دارد!

فرقی نمی‌کند شما از یک گوشی اندرویدی یا آیفون استفاده می‌کنید. گوشی هوشمند شما شبیه به یک کامپیوتر کوچک است که در داخل جیب شما قرار می‌گیرد. و درست مثل تمام کامپیوترها، آن نیز ممکن است با مشکلات نرم افزاری مختلفی مواجه شود. البته این اتفاق همیشگی نیست، اما گاهی اوقات ممکن است مشکلی برای گوشی‌تان رخ دهد تا نتواند پاسخگوی کار شما باشد.

شاید گوشی شما حتی اگر تمام طول شب در شارژ بوده هم روشن نمی‌شود. شاید اپلیکیشنی کرش کرده و نمی‌توانید هیچ‌جوره از آن خارج شوید. قبل از اینکه بخواهید گوشی‌تان را به یک تعمیرگاه ببرید، ما راه حل بسیار ساده‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند مشکل هنگ کردن آیفون شما را برطرف کند. اما آن چیست؟

یک فورس ریست ساده، مشکل هنگ کردن آیفون را حل می‌کند

فورس ریست، یکی از قابلیت‌های سیستمی آیفون‌های اپل است. وقتی گوشی شما غیرقابل پاسخگویی می‌شود یا هنگ می‌کند، می‌تواند آن را یک مرتبه خاموش و روشن کند. این دقیقاً چیزی شبیه به قطع کردن برق کامپیوتر است. بنابراین از این روش فقط باید در مواقع لازم استفاده کنید. فورس ریست می‌تواند پروتکل‌هایی که هنگام ریستارت کردن و یا خاموش کردن گوشی انجام می‌شود را دور زده و در نتیجه از این طریق به‌هر طریقی که شده گوشی شما را یک بار خاموش و روشن کند.

چگونه باید یک آیفون را فورس ریست کرد؟

 

فورس ریست برای حل مشکل هنگ کردن آیفون

اگر هم از یک آیفون قدیمی استفاده می‌کنید که نمی‌توانید آن را به iOS 16 ارتقا دهید، قضیه متفاوت است. در آیفون ۷ باید دکمه ولوم پایین و دکمه سمت راست بدنه را نگه دارید. در آیفون ۶ اس و آیفون اس ای (نسل ۱) هم دکمه کناری و دکمه هوم را باهم بفشارید.

فورس ریست گوشی‌های اندرویدی چگونه است؟

برخلاف آیفون‌های اپل، فورس ریست کردن در گوشی‌های اندرویدی می‌تواند متفاوت باشد. شرکت‌ها، روش‌های مختص خودشان را برای این کار پیشنهاد می‌کنند. اما در اکثر مدل‌ها اینگونه است که باید دکمه پاور را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید تا گوشی ریبوت شود. یا به‌طور مثال در گوشی‌های سامسونگ، کاربران باید ولوم پایین و پاور را به‌مدت ۷ ثانیه نگه دارند تا گوشی فورس ریست شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*