بی سیم شیائومی واکی تاکی 2S

بی سیم شیائومی واکی تاکی 2S با عمر باتری 120 ساعته معرفی شد

شیائومی از بی سیم واکی تاکی 2S با مشخصاتی نظیر 120 ساعت حالت آماده‌باش، استاندارد IP54 و نمایشگر رنگی 1.7 اینچی رونمایی کرد.

شیائومی در ادامه عرضه محصولات متنوع و جاه‌طلبانه خود، از بی سیم جدید واکی تاکی 2S رونمایی کرد. این گجت با ویژگی‌هایی جالب از جمله 120 ساعت زمان آماده به‌کار همراه شده است. بی سیم جدید Walkie Talkie 2S شیائومی دارای بدنه‌ای باریک است که چسبندگی بالاتر و حس اطمینان بیش‌تری را به‌دست منتقل می‌کند.

قدرت انتقال این دستگاه به 4 وات می‌رسد و از یک نمایشگر رنگی 1.7 اینچی برای نمایش خوانا و واضح اطلاعات برخوردار است. بی سیم شیائومی واکی تاکی 2S از درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توان باتری این گجت را شارژ کرد. این دستگاه دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که آن‌ را به محصولی ضدپاشش تبدیل می‌کند.

بی سیم شیائومی واکی تاکی 2S

بی سیم واکی تاکی 2S هم‌چنین از رادیو FM پشتیبانی می‌کند و قادر است بدون اختلال از آن استفاده کند. این گجت از یک بلندگوی 36 میلی‌متری ارتقا یافته برای تجربه صوتی واضح و بلند بهره می‌برد. هم‌چنین ضخامت بدنه بی سیم جدید شیائومی تنها 15 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 130 گرم است. به‌علاوه، این محصول از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز پشتیبانی می‌کند.

بی سیم شیائومی واکی تاکی 2S قادر به ارائه 80 کانال سفارشی، علاوه بر 20 تا از محبوب‌ترین کانال‌های راه دور است. هم‌چنین فرکانس هر کانال سفارشی نیز احتمالا به‌صورت جداگانه قابل تنظیم خواهد بود. این گجت از برق 4 وات نیرو می‌گیرد و امکان برقراری تماس در مناطق شهری را تا فاصله 5 کیلومتری فراهم می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن واکی تاکی شیائومی نیز که توسط این بی سیم پشتیبانی می‌شود، کاربران می‌توانند قابلیت‌های آن‌ را شخصی‌سازی کنند.

بی سیم واکی تاکی 2S با قیمت 299 یوان (44 دلار) عرضه می‌شود. این دستگاه هم‌اکنون برای خرید در چین در دسترس است و کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی شیائومی آن را خریداری کنند.