وان پلاس 11 کانسپت

وان پلاس 11 کانسپت با طراحی بی‌نظیر به صحنه می‌آید

کمپانی OnePlus در کنگره جهانی موبایل 2023، قصد رونمایی از دستگاه متفاوتی را دارد که احتمالا کسی نمی‌تواند بخرد. برای دیدار با گوشی وان پلاس 11 کانسپت آماده شوید.

به‌تازگی، نسخه گلوبال OnePlus 11 همراه با چند گجت جدید معرفی شد؛ ولی کمپانی چینی، نوید رونمایی از دستگاه دیگری را هم داد. ماه آینده در MWC 2023، گوشی وان پلاس 11 کانسپت را ملاقات خواهیم کرد.

وان پلاس جزئیات چندانی بروز نداد؛ اما ادعا کرد که این گوشی، از طراحی نوین و تکنولوژی نابی برخوردار است که تاکنون در جایی ندیده‌اید. حالا که اولین تبلت اندرویدی OnePlus معرفی شده؛ آیا این هم می‌تواند یک گوشی تاشو باشد؟ فعلا مشخص نیست.

وان پلاس 11 کانسپت

در سال‌های گذشته نیز، این کمپانی گوشی‌های کانسپت را به نمایشگاه‌ها برده بود؛ ولی هیچ‌کدام از آن‌ها به یک محصول تجاری تبدیل نشدند. به‌عنوان مثال، باید از  وان پلاس 8T کانسپت و وان پلاس کانسپت وان نام ببریم. اولی، پنل عقب تغییر رنگ دهنده داشت و دومی،  دارای گلس الکتروکرومیک برای پنهان‌سازی دوربین عقب بود؛ ایده‌هایی که در حد کانسپت باقی ماندند.

با توجه به چنین پیشینه‌ای، این‌بار هم بعید است که وان پلاس 11 کانسپت، سنت‌شکنی کند؛ پس فارغ از هر فناوری منحصربه‌فردی که دارد، فعلا دلتان را برای خرید آن صابون نزنید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*