دوربین بدون آینه کانن EOS R8

دوربین کانن EOS R8 معرفی شد؛ ارزان‌ترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان

ارزان‌ترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی کانن EOS R8 با فیلمبرداری 4K 60fps و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel معرفی شد.

کانن امروز با رونمایی از دوربین ۱،۵۰۰ دلاری ۲۴ مگاپیکسلی کانن EOS R8 که ارزان‌ترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان هم هست، سونی و دیگر رقبا را به چالش کشید. این دوربین که همراه دوربین ۶۸۰ دلاری کانن R50 معرفی شده، عکاسان و فیلمبردارانی را هدف گرفته که می‌خواهند با بودجه‌ای مناسب، صاحب یک دوربین در سطح حرفه‌ای شوند. اما برخلاف قیمت پایین‌تر از رقبا، امکانات بسیار خوبی روی آن قرار دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان فیلمبرداری بدون کراپ، ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، سرعت عکس‌برداری تا ۴۰ فریم بر ثانیه و سیستم فوکوس خودکار استثنایی Dual Pixel کانن اشاره کرد.

دوربین بدون آینه کانن EOS R8

دوربین بدون آینه کانن EOS R8

در بخش عکاسی، دوربین کانن EOS R8 می‌تواند با یک شاتر پرده الکترونیکی تا ۶ فریم بر ثانیه (مثل R50، فاقد شاتر کاملاً مکانیکی است) و با یک شاتر الکترونیکی تا ۴۰ فریم بر ثانیه عکاسی کند. این خبر خوبیست، اما در عین حال شاتر کرکره‌ای می‌تواند در حالت الکترونیکی برای عکاسی از سوژه‌های سریع در حال حرکت مشکل ایجاد کند. این دوربین قادر به ثبت فایل‌های 100 C-RAW + JPEG از طریق یک اسلات کارت حافظه UHS-II است. سیستم فوکوس خودکار آن توانمند به‌نظر می‌رسد که شامل سیستم Dual Pixel AF کانن به‌همراه یک ردیاب سوژه هوش مصنوعی برای انسان‌ها، حیوانات و اتومبیل‌ها می‌شود.

دوربین بدون آینه کانن EOS R8

برای فیلمبرداری هم شما می‌توانید ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و اورسمپلینگ 6K یا Full HD با نرخ ۱۸۰ فریم بر ثانیه را ضبط کنید که برای یک دوربین بدون آینه فول فریم با این قیمت فوق‌العاده است. حالت ضبط قابل ویرایش ALL-I نیز از فیلمبرداری 4K با نرخ 30fps و نرخ داده ۴۷۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. شما با دوربین Canon EOS R8 می‌توانید تا ۲ ساعت بدون توقف فیلمبرداری کنید و خبری از محدودیت ۳۰ دقیقه‌ای نیست. همچنین می‌توانید ویدیوهای ۱۰ بیتی HDR PQ یا Canon Log-3 را با این دوربین ضبط کنید که از آن دوربینی عالی و خوش قیمت برای ولاگرها می‌سازد. حتی روی برخی از لنزها، جبران فوکوس تنفسی را هم ارائه می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین ۲،۵۰۰ دلاری EOS R6 II که در این دوربین اقتصادی جایش خالیست، لرزشگیر داخل بدنه ۵ محوره است. با این حال سازنده از یک لرزشگیر اپتیکال با پشتیبانی از لنزها و Canon Movie Digital IS روی آن استفاده کرده است.

دوربین بدون آینه کانن EOS R8

از دیگر امکانات دوربین جدید کانن EOS R8 می‌توان به یک پورت micro-HDMI با پشتیبانی از 4K 60fps، پورت‌های میکروفون و هدفون، یک باتری LP-E17 و پشتیبانی از وب‌کم USB اشاره کرد. یک نمایشگر چرخشی ۳ اینچی با رزولوشن ۱.۶۲ میلیون نقطه‌ای نیز برای ولاگرها روی آن تعبیه شده، اما منظره‌یاب الکترونیکی OLED آن با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه، یکی از پایین‌رده ترین مدل‌هایی است که دیده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*