واردات خودروهای کارکرده

واردات خودروهای کارکرده به ایران رسما آزاد شد

یک عضو کمیسیون تلفیق در صفحه توییتری خود نوشت واردات خودروهای کارکرده اعم از سواری، اتوبوس، کامیون و ون به ایران آزاد شد.

اخیرا روح‌اله عباس‌پور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود اعضای این کمیسیون در جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1402 به وزارت صمت پیشنهادی را ارائه دادند که طبق آن، این وزارتخانه می‌تواند خودروهای دست دوم با عمر کمتر از 5 سال را برای توسعه حمل و نقل، تنظیم بازار و کاهش مصرف سوخت به‌شکل وارداتی به ایران بیاورد.

عباس‌پور در خصوص مزایای واردات خودروهای کارکرده نیز اعلام کرده بود فرایند واردات این خودروها به دلیل این‌که از قبل به تولید رسیدند نسبت به خودروهای نو کوتاه‌تر و آسان‌تر خواهد بود. ضمن این‌که قیمت این خودروها نسبت به خودروی نو کمتر است و به همین دلیل باعث افزایش تعداد خودروهای وارداتی خواهد شد. در همین راستا به‌تازگی عضو کمیسیون تلفیق در صفحه توییتری خود از آزاد شدن واردات خودروهای دست دوم به ایران خبر داد.

آزادسازی واردات خودروهای کارکرده به ایران

رشیدی کوچی، عضو کمیسیون تلفیق در صفحه توییتری خود نوشت:

یک خبر خوب؛ دقایقی قبل در کمیسیون اجازه واردات انواع خودروهای دست‌دوم سواری، کِشنده، کامیون، ون، اتوبوس و مینی‌بوس تا 5 سال کارکرد به دولت داده شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*