اولین ساعت هوشمند کاسیو با یک بار شارژ ۳۰ روز کار می کند

سازندگان تلفن همراه و استارت آپ ها بنیان گذار تولید ساعت های هوشمند بودند. پس از آن بیشتر کمپانی های تکنولوژی به این مسیر پا گذاشتند و شاهد ساعت هایی بسیار خوبی مثل اپل واچ بودیم. اما در حال حاضر زمان آن است که ساعت تناسب اندام ارزان تری از اپل واچ ارائه شوند و بالاخره کاسیو وارد این بازار می‌شود. کاسیو سالهاست که ساعت G-Shock دیجیتالی را ارائه می‌کند. اما اکنون رویکرد تخصصی تری را پیش رو گرفته و قصد دارد WSD-F10 که یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور است را روانه بازار کند. این ساعت همچنین قابلیت timepiece نیز دارد و به این وسیله قرار است  با یک بار شارژ ۳۰ روز کار کند.

در این ساعت هومشند قرار است ضعف های ابزار های پوشیدنی فعلی جبران شوند. یکی از این ایرادات که کاسیو سعی کرده آن را نداشته باشد استحکام   دستگاه است و با این وجود که مقاومت ساعت هومشند کاسیو بالا تایین شده ظاهر ظریفی ندارد. علاوه بر رنگ نارنجی، این ساعت در رنگ های سبژ، سیاه و قرمز نیز ارائه خواهد شد. اگر به عکسی که در کنار اپل واچ گرفته شده است نگاه کنید می‌‌توانید تفاوت ساعت کاسیو را مشاهده  کنید و بنابر این تصویر، اگر شما دست هایی بلند و باریک دارید این ساعت برای شما مناسب نخواهد بود.

casio2015-12-22+15.05قابل توجه ترین قابلیت این ساعت هومشند تلاش برای افزایش عمر باتری آن است. به شکلی که می‌توان آن را از یک ساعت هومشند به ساعتی ساده دیجیتالی تبدیل کرد و به این ترتیب عمر باتری تا ۳۰ دوام خواهد آورد. همچنین این ساعت هومشند دو پنل صفحه نمایش دارد. یکی تک رنگ و دیگری رنگی LCD است و همین موضوع باعث می‌شود مصرف باتری به مراتب کمتر شود. البته اگر شما حاضر هستید قابلیت هومشند بودن را قربانی کنید.

casio2015-12-22+15.13.18matsmith800 copyاین ساعت قادر است تا عمق ۵۰ متری آب بدون آسیب دیدن فرو رود و همچنین به سنسور های فشار، قطب‌نما و شتاب سنج مجهز شده است. برای دسترسی به قابلیت های این دستگاه، دکمه ای به عنوان تولز در این ساعت قرار گرفته است تا به سادگی نوار ابزار ساعت هوشمند در دسترس قرار بگیرد.

هنگامی که ساعت کاسیو را با گوشی هوشمند خود جفت کنید قادر خواهید بود از برنامه های ثانویه بهره بگیرید. مثل کمک برای ماهیگیری، و نقشه های تخصصی پیاده روی. این ساعت هوشمند قرار است اواخر ماه مارس در ایالات متحده و ژاپن با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شود.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*