تریلر فیلم سریع و خشن ۱۰

اولین تریلر فیلم سریع و خشن ۱۰ منتشر شد؛ وین دیزل و آکوامن در فست ایکس

نخستین تریلر فیلم سریع و خشن ۱۰ منتشر شد. در این فیلم که Fast X نام دارد، شاهد حضور جیسون موموآ، بازگشت جیسون استاتهام و چند شخصیت جدید و داستان‌های مهیج هستیم.

دومینیک تورتو تنها کسی نیست که خانواده دارد. قاتلان آن هم خانواده خودشان را دارند، اما گاهی اوقات به‌قدری اعصاب‌خرد‌کن می‌شوند که حتی اعضای خانواده‌شان هم دوست دارند آن‌ها را بکشند.

در فیلم Fast X، دهمین نسخه از فرانچایز سریع و خشن، شما با بازیگر کاراکتر فیلم آکوامن، جیسون موموآ روبرو خواهید شد. با توجه به اتفاقاتی که در نسخه قبلی این فیلم افتاده، موموآ برای کشتن دام (ون دیزل)، لتی (میشل رودریگز)، میا (جوردانا بروستر)، رومان (تایرین گیبسون)، تج (لوداکریس)، هان (سانگ کانگ) و از همه مهم‌تر، پسر دام، از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد. این داستان مهیج را در تریلر زیر ببینید:

لینک تماشای تریلر در یوتیوب

موموآ، در فیلم سریع و خشن ۱۰ نقش دانته، پسر هرنان ریس که در فیلم Fast Five حضور داشت را ایفا خواهد کرد. اتفاقی که معمولاً در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن شاهدش هستیم، بازگشت اعضای خانواده شخصیت‌های فیلم مثل برادر، پسر، دختر و غیره به نسخه‌های بعدی است.

در تریلر فیلم سریع و خشن ۱۰ اتفاقات زیادی برای شخصیت‌های قدیمی و جدید داستان رخ می‌دهد. جذاب است که شخصیت شاؤ با جیسون استاتهام به فیلم بازمی‌گردد. علاوه بر این جان سینا با نقش جیکوب به‌عنوان برادر دام، هلن میرن با نقش کوئینی، ناتالی امانوئل با نقش رمزی و چارلیز ترون نیز با نقش سایفر به این قسمت اضافه می‌شوند. علاوه بر این، ریتا مورنو به‌عنوان مادر دام و بری لارسون که به‌نظر می‌رسد قصد دارد به دام کمک کند هم به این فیلم اضافه می‌شوند.

با وجود شخصیت‌های قدیمی، شخصیت‌های جدید، مسابقات و اتومبیل‌هایی که از آسمان سقوط می‌کنند، جنگ بین یک اتومبیل و هلیکوپتر و… همه چیزهایی هستند که در این تریلیر می‌توانیم ببینیم. ما فقط امیدواریم که جدا شدن جاستین لین از تیم تولید، باعث افت کیفیت این فیلم نشده باشد.

بیشتر بخوانید:

سریع و خشن 10 ؛ از تاریخ اکران و اسم نهایی تا فهرست بازیگران