قرعه کشی طرح فروش جدید ایران خودرو

قرعه کشی طرح فروش جدید ایران خودرو انجام شد

قرعه کشی طرح فروش جدید ایران خودرو انجام شد. ایران خودرو در این طرح پژو پارس، سورن پلاس، رانا پلاس و آریسان دوگانه سوز را به مشتریان عرضه کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسب دهه فجر از روز 12 بهمن 1401 به مدت 10 روز تا پایان روز شنبه 22 بهمن 1401 خودروهای پژو پارس با موتور XU7، سورن پلاس بنزینی، رانا پلاس و وانت آریسان دوگانه سوز را در قالب طرح پیش فروش به مشتریان عرضه کرد. در همین راستا این خودروساز امروز یکشنبه 23 بهمن ماه مراسم قرعه کشی این طرح را نیز به اجرا درآورد.

برگزاری قرعه کشی طرح فروش جدید ایران خودرو

ایران خودرو مراسم قرعه کشی این محصولات را از ساعت 14 امروز یکشنبه 23 بهمن 1401 با حضور نهادی نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو اجرا کرد. نتایج قرعه کشی نیز در سایت گروه صنعتی ایران خودرو قابل مشاهده خواهد بود. ضمن این که نتایج برای برندگان طرح نیز به شکل پیامک ارسال خواهد شد.

گفتنی است همانند گذشته، برندگان پس از اعلام نتایج به مدت 3 روز فرصت دارند تا فرایند واریز مابقی وجه را طبق بخشنامه فروش انجام دهند. اگر فرایند واریز وجه در زمان مقرر انجام نشود، نفرات جایگزین از لیست رزروی‌ها جایگزین آنها خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*