گجتی که با اندازه‌گیری نفس شما میزان چربی سوزانده شده را اعلام می‌کند

فن‌آوری ها به سمتی حرکت می‌کنند که تمامی کارهای انسان را به نحوه‌ی ساده تری انجام دهند. اکنون تمامی توسعه دهندگان در تلاش اند که ابزار های سنجش سلامت و تناسب اندام را دردسترس تر، قابل فهم تر و قابل حمل تر سازند. در این بین، عده‌ی زیادی  به دنبال این هستند تا میزان چرپی سوزانده شده را محاسبه کنند. حال گجت LEVL رونمایی شده است و مشکل این کاربران را حل کرده است. این گجت درست مثل تست سطح الکل، نفس شما را اندازه‌گیری می‌کند و به این وسیله میزان چربی سوزانده شده را محاسبه می‌کند.

اندازه‎‌گیری چرپی واقعی بدن، در حالی که مشغول سوزاندن آن با رژیم غذایی و ورزش هستیم کار مشکلی است. این گجت کاربرد زیادی برای ورزشکاران دارد و همچنین افرادی که به دنبال سوزاندن چربی های خود هستند بعد از هر فعالیت ورزشی می‌توانند میزان چربی سوزانده شده را محاسبه کنند.

کمپانی LEVL  تکیه بر ۵۰ سال  پژوهش خود در علوم تنفس توانسته چنین گجتی را روانه بازار کند. بر اساس یافته ‌ای که مشخص می‌کند بین استون موجود در بازدم و چربی سوخته شده در بدن یک همبستگی وجود دارد، محققان این کمپانی از همین موضوع استفاده کرده اند و گجت LEVL  با شناسایی مقدار استون در تنفس، میزان چربی سوخته شده را به دست می‌آورد.

برای دسترسی بیشتر به اطلاعات، این دستگاه با اتصال به گوشی هوشمند نمره‌ی ای بین ۱ تا ۶ را برای مقدار استون موجود در تنفس شما ارائه می‌دهد و می‌تواند داده ها را در دستگاه  ذخیره کند. این اپ همچنین با تاریخچه‌ای که ارائه می‌دهد، برای تنظیم چربی سوزی شما بسیار به کار خواهد آمد. این دستگاه مورد تایید FDA قرار گرفته و می‌تواند مصرف درمانی داشته باشد.

منبع: slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*