ساینا و کوییک

ساینا و کوییک با چه قیمتی در ونزوئلا عرضه می‌شوند؟

به‌تازگی 1000 دستگاه از محصولات سایپا شامل کوییک، کوییک آر و ساینا اس به ونزوئلا رسیدند؛ اما ساینا و کوییک با چه قیمتی در ونزوئلا عرضه خواهند شد؟

نخستین سری از محصولات سایپا شامل 1000 دستگاه از خودروهای ساینا اس، کوییک و کوییک آر به‌تازگی به ونزوئلا رسیدند و بلافاصله پس از قیمت‌گذاری در یکی از پاساژهای تجاری این کشور به‌معرض نمایش درآمدند.

قیمت ساینا و کوییک در ونزوئلا

بر اساس اطلاعیه‌های فروشی که از این محصولات سایپا در ونزوئلا منتشر شده، سایپا کوییک با قیمت 12 هزار و 75 دلار و ساینا اس نیز با قیمت 15 هزار و 45 دلار در بازار ونزوئلا به فروش خواهد رسید که البته میان قیمت این دو خودرو 2 هزار و 970 دلار اختلاف وجود دارد.

ساینا و کوییک

این در حالی است که قیمت کارخانه کوییک در ایران 168 میلیون و 241 هزار تومان و قیمت کارخانه ساینا اس در ایران نیز 169 میلیون و 998 هزار تومان است که نشان می‌دهد بین آنها فقط 1 میلیون و 757 هزار تومان اختلاف وجود دارد. از این رو مشخص نیست وجود اختلاف قیمت 2 هزار و 970 دلاری میان این دو محصول در ونزوئلا چیست.

کوییک

گفتنی است کوییک آر هنوز در ونزوئلا به‌معرض نمایش درنیامده و تعیین قیمت هم نشده است. البته به نظر می‌رسد این خودرو در میان گروه‌های خاصی در این کشور به فروش خواهد رسید. علاوه بر این خودروها، به‌زودی 2 هزار دستگاه خودرو تارا دستی و دنا پلاس نیز وارد این کشور خواهند شد.

ساینا

این خودروها به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی 8 سوپاپه با استاندارد یورو 5 مجهز شدند که می‌تواند قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر را به تولید برسانند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

محصولات سایپا در ونزوئلا

از امکانات این خودروها نیز می‌توان به دکمه الکتریکی صندوق‌پران، چراغ‌های روشنایی روز (ساینا S)، سیستم صوتی MP3 و USB به‌همراه بلوتوث، دماسنج محیط، سنسور هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، تنظیم زاویه آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، سنسور هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، دو کیسه هوای ایمنی SRS، ترمزهای ABS و EBD اشاره کرد.