ایرباد بیسیم PS5 سونی

ایرباد بیسیم PS5 سونی، اپل ایرپادز را به چالش خواهد کشید

سونی می‌خواهد ایرباد بیسیم PS5 را عرضه کند. یک ایرباد گیمینگ مخصوص کنسول پلی استیشن ۵ که می‌خواهد با صدای فراگیر فضایی و کیفیت صوتی بالا با ایرپادز اپل رقابت کند.

سونی خودش را آماده رونمایی از یک ایرباد وایرلس مخصوص گیمرها می‌کند. این ایرباد بیسیم ظاهراً برای کنسول بازی پلی استیشن ۵ ساخته خواهد شد. به‌همین خاطر هم نام این ایرباد بیسیم را فعلاً PS5 صدا می‌زنیم. اما علیرغم اینکه یک هدفون توگوشی بی‌سیم مخصوص بازی است، به‌طور کلی می‌تواند تجربه صوتی بسیار مناسبی را برای کاربران فراهم کند.

ایرباد بیسیم PS5 سونی از صدای فراگیر فضایی بهره می‌برد

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، غول ژاپنی دنیای فناوری مشغول کار روی توسعه یک ایرباد مخصوص بازی با نام داخلی Project Nomad است. محصولی که یک جفت ایرباد بیسیم داخل گوش است که تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. سونی نام مهمی در بازار هدفون‌ها محسوب می‌شود؛ بنابراین هیجان زده هستیم ببینیم که این ایرباد چگونه خواهد بود. در مورد این محصول گفته می‌شود که شارژدهی ۵ ساعته خواهد داشت که در بین ایربادها، مدت زمان متوسطی محسوب می‌شود.

ایرباد بیسیم PS5 سونی را باید رقیبی جدی برای ایرپادز اپل بدانیم. ایرپادز امکاناتی مثل صدای فراگیر فضایی را ارائه می‌کند؛ چیزی که هدفون سونی نیز از آن بهره‌مند خواهد بود. این هدفون همچنین برای شارژ به یک کیس با پورت USB-C مجهز است. در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی سونی آماده رونمایی از این محصول می‌شود. این یعنی حتی ممکن است ژاپنی‌ها بخواهند سال ۲۰۲۴ این کار را انجام دهند. در این گزارش آمده است که سونی ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۴ (بهار ۱۴۰۳) میزبان یک رویداد خبری ویژه است که می‌خواهد در آن هدفون جدیدش را در کنار محصولات سری InZone معرفی کند.

این‌ها تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر از ایرباد وایرلس پلی استیشن ۵ در دست داریم. به‌زودی جزئیات بیشتری به‌دست خواهیم آورد که آن‌ها را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*