قیمت کارخانه ای خودرو

نامه سایپا به شورای رقابت؛ قیمت کارخانه ای خودرو را افزایش دهید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی نامه‌ای از شورای رقابت خواست تا قیمت کارخانه ای خودرو را افزایش دهند.

تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌تازگی طی نامه‌ای از شورای رقابت خواست تا قیمت کارخانه ای محصولات این گروه خودروسازی را افزایش دهند. همچنین در این نامه آمده است تمام اطلاعات مربوط به بهای تمام شده محصولات طبق آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده و آنالیز نهادهای تولید و تغییرات آن در بازه‌های زمانی مختلف و همچنین درخواست صدور مجوز تعدیل نرخ‌های فروش محصولات سایپا نیز به شورای رقابت ارسال شده است.

سایپا خواستار افزایش قیمت کارخانه ای خودرو شد

قیمت کارخانه ای خودرو

متن نامه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برای افزایش قیمت محصولات این شرکت به شرح زیر است:

با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره 992682 مورخ 23 بهمن 1401 به آگاهی می‌رساند پس از انقضای دوره زمانی مصوبه ستاد تنظیم بازار، موضوع قیمت‌گذاری خودرو مجددا در دستور کار شورای رقابت قرار گرفت که در این راستا پس از تصویب دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری توسط شورای رقابت، کلیه اطلاعات مربوط به بهای تمام شده محصولات بر اساس آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده و نیز آنالیز نهاده‌های تولید و تغییرات آن در بازه‌های زمانی مختلف طی نامه به شماره 6444333 مورخ 19 بهمن 1401 و نیز درخواست صدور مجوز تعدیل نرخ‌های فروش محصولات به نامه شماره 469024 مورخ 24 بهمن 1401 توسط شرکت سایپا به شورای رقابت ارسال شد.

شایان ذکر است که عرضه محصولات در بورس کالا همواره به‌عنوان یکی از روش‌های فروش مد نظر این شرکت بوده که در صورت صدور مجوزات لازم نسبت به عملیاتی نمودن آن اقدام خواهد گردید.