لیدی گاگا و واکین فینیکس در فیلم جوکر 2

اولین تصویر لیدی گاگا در نقش هارلی کویین برای فیلم جوکر 2 منتشر شد

بالاخره با هارلی کویین جدید در فیلم جوکر 2 آشنا شدیم و این بازیگر کسی نیست جز لیدی گاگا که در ادامه تصویر این زوج ترسناک را می‌بینیم. همچنین با عوامل، بازیگران و تاریخ انتشار فیلم Joker: Folie à Deux آشنا می‌شویم.

پس از حدس و گمان‌های فراوان، سرانجام اولین تصویر از زوج سایکوپت و دوست داشتنی DC منتشر شد. در ادامه با عکس هارلی کویین و جوکر در فیلم Joker 2 همراه می‌شویم و به آخرین اطلاعاتی که از این فیلم داریم، نگاهی می‌اندازیم.

فهرست عناوین:

حضور لیدی گاگا در نقش هارلی کویین در فیلم جوکر 2

لیدی گاگا و واکین فینیکس در فیلم جوکر 2

جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم جوکر 2 ، لیدی گاگا را در نقش هارلی کویین به تصویر می‌کشد.

واکین فینیکس به زودی قرار است تا با فیلم Joker: Folie à Deux ، یک شخصیت متفاوت، درمانده، روان پریش و قاتل از آرتور (اسم شخصیت جوکر در این فیلم) را در فیلم جوکر 2 به عاشقان دنیای DC هدیه دهد. همانطور که در فیلم Joker 2019 مشاهده کردیم، دیگر خبری از یک جوکر قوی و تبهکار وجود ندارد و بیشتر با یک انسان افسرده و درمانده طرف هستیم و این دقیقا همان چیزی است که اخیرا آن را در آخرین تصویر منتشر شده از جوکرِ واکین فینیکس دیده‌ایم.

فیلم Joker 2019 تقریبا سیر تکامل و خط داستانی کاملی از جوکرِ واکین فینیکس را به تصویر کشید و حالا فیلم جوکر 2 قرار است تا بیشتر روایتگر یک داستان عاشقانه، موزیکال و تبهکارانه باشد و لیدی گاگا هم دقیقا همان متریالی است که برای ساخت چنین ژانری به آن نیاز خواهید داشت.

اطلاعات جدید از فیلم Joker: Folie à Deux

لیدی گاگا در فیلم A Star is Born 2019 و House Of Gucci 2021 به خوبی ثابت کرد که می‌تواند از پس فیلم‌های موزیکال و عاشقانه بربیاید و اگر کمی با شخصیت و زندگی هنری او آشنا باشید، حتما می‌دانید که چقدر با کاراکترهای عجیب و غریب ارتباط خوبی برقرار می‌کند؛ پس منتظر یک هارلی کویینِ خواننده و روان پریش باشید!

اطلاعات جدید از فیلم Joker: Folie à Deux

عکس غیر رسمی از قسمت دوم فیلم جوکر تاد فیلیپس.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که عبارت Folie à Deux (به معنای جنون یا دیوانگی دو نفره) یک اصطلاح در علم روان شناسی است. پزشکان و روانشناسان برای توضیح موقعیتی که  یک بیمار روانی، افکار مریض و سمی خود را به یکی از نزدیکان خود تزریق کند و فرد هم تحت تاثیر آن‌ها قرار بگیرد از اصطلاح «جنون دو نفره» یا همان “Folie à Deux” استفاده می‌کنند.

داستان و اتفاقات مهم در فیلم جوکر 2

آرتور در فیلم Joker 2019 به همراه مادر خود و در یک آپارتمان چند طبقه و قدیمی زندگی می‌کرد. مادر آرتور (شخصیت پنی با بازی فرانسیس کاروی) از نوعی توهم یا عذاب وجدان (احتمالا بیماری جنون دو نفره) رنج می‌برد و فکر می‌کرد که آرتور، فرزند نامشروع او و توماس وین (پدر بتمن یا همان ثروتمند‌ترین فرد شهر گاتهام) است. اما واقعیت این است که آرتور یک بچه پرورشگاهی محسوب می‌شود که پنی او را به سرپرستی گرفت اما نامزد او، دوران کودکی آرتور را به جهنم بدل کرده بود.

همین مسائل در کنار شرایط اسفناک شهر گاتهام باعث شده است تا توهمات پنی، به فرزند خوانده او یعنی آرتور (جوکر) هم سرایت کند. آرتور در توهمات خود درگیر یک رابطه عاطفی با یک همسایه مجرد خود (یعنی شخصیت سوفی با بازی زازی بتیز) است که در ادامه داستان، آرتور متوجه می‌شود که تمام این رابطه فقط در ذهن خودش جریان داشته و کاملا خیالی بوده.

لیدی گاگا و واکین فینیکس در فیلم جوکر 2

زنجیره‌ای از اتفاقات در فیلم Joker 2019 باعث شد تا آرتور روانه زندان یا همان تیمارستان آرکام شود و حالا اینجا دقیقا جایی است که احتمالا لیدی گاگا با شخصیت هارلی کویین و در نقش روان شناس آرتور یا همان جوکر وارد داستان خواهد شد. اینکه روابط این شخصیت چگونه شکل می‌گیرد و در ادامه چه داستانی رخ می‌دهد، فعلا مشخص نیست اما مطمئن هستیم که زندان یا بهتر بگوییم تیمارستان آرکام، نمی‌تواند آرتور را برای مدت زیادی نگه دارد!

تاریخ انتشار و عوامل قسمت دوم فیلم جوکر 2024

واکین فینیکس و لیدی گاگا قرار است تا ستاره‌های اصلی در فیلم Joker: Folie à Deux باشند و در کنار آن‌ها، بازیگران دیگری مثل جیکوب لوفلند، کاترین کینر، برندن گلیسون و زازی بیتز را خواهیم دید. همچنین تاد فیلیپس و بردلی کوپر به عنوان کارگردان و تهیه کننده در فیلم جوکر 2 حضور خواهند داشت و فیلمنامه این اثر به قلم اسکات سیلور نوشته خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 یعنی 13 مهر ماه سال 1403 به صورت رسمی به پرده‌های سینما بیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*