تریلر جدید فیلم حان ویک 4

تریلر جدید جان ویک 4 به همراه یک سورپرایز منتشر شد + ویدیو

تریلر جدید جان ویک 4 علاوه بر صحنه‌های اکشن و مبارزه‌های تن به تن، میزبان حضور یک سگ جذاب و جدید است! در ادامه به تماشای آخرین تیزر John Wick 4 می‌نشینیم.

قسمت چهارم فرنچایزر جان ویک به زودی منتشر می‌شود و اکنون تیزر جدید آن اینجاست تا اطلاعات جالبی را از خط داستانی این اثر منتشر کند. در ادامه با تریلر تریلر جدید جان ویک 4 همراه می‌شویم و به عوامل، بازیگران و تاریخ اکران آن نگاهی می‌اندازیم.

تریلر جدید جان ویک 4 با حضور یک سگ جدید

تقریبا یک ماه قبل بود که انتشار تصاویر مهمی از قسمت چهارم فیلم جان ویک، از چند صحنه اکشن و نبرد تن به تن خبر می‌داد و اکنون می‌دانیم که با چه چیزی طرف هستیم. کیانو ریوز در آخرین تریلر فیلم John Wick Chapter 4 به یک سفر دور دنیا می‌رود تا پس از ملاقات با کشورهای و شهرهایی مثل آمریکا و نیویورک، پاریس، فرانسه و برلین، به حساب خطرناک‌ترین گروه تبهکار زیرزمینی در جهان برسد. شخصیت جان ویک در فیلم John Wick 4 علاوه بر اینکه با دشمنان جدیدی رو به روی می‌شود، متحدان تازه‌ای را هم پیدا می‌کند اما در نهایت این دوستان قدیمی او هستند که به دشمنش تبدیل خواهند شد. البته بخشی از این اطلاعات را از اولین تریلر جان ویک 4 هم توجه شده بودیم.

تریلر جدید فیلم حان ویک 4

همچنین بد نیست اشاره کنیم که کارگردان این اثر، فیلم جان ویک 4 را طولانی‌ترین قسمت این فرانچایز محبوب عنوان کرده است و برخی منابع، مدت زمان فیلم جان ویک 4 را 170 دقیقه عنوان کرده‌اند؛ یعنی 2 ساعت 50 دقیقه!

بازیگران، عوامل و تاریخ اکران فیلم John Wick Chapter 4

تیزر فیلم John Wick Chapter 4

علاوه بر کیانو ریوز که شخصیت جان ویک را به تصویر می‌کشد، بازیگرانی چون بیل اسکار سگارد در نقش مارکیز، دانی ین در نقش کین، لارنس فیشبرن در نقش بووری کینگ، لنس ردیک در نقش شارون، رینا ساوایاما در نقش آکیرا، شامیر اندرسون در نقش ترکر، هیرویوکی سانادا در نقش شیمازو، اسکات ادکینز در نقش کیلا و ایان مک شین در نقش وینستون، افتخار هنرنمایی در فیلم جان ویک 4 را خواهند داشت.

تریلر جدید فیلم حان ویک 4

همچنین چاد استاهلسکی هم به عنوان کارگردان و باسیل ایوانیک و اریکا لی هم به عنوان تهیه کننده‌های فیلم جان John Wick Chapter 4 معرفی شده‌اند. این فیلم اکشن قرار است در تاریخ 24 مارس 2023 یعنی 4 فروردین سال 1402 به صورت رسمی اکران شود. به علاوه بد نیست اشاره کنیم همزمان که به اکران فیلم جان ویک 4 نزدیک می‌شویم، کار اسپین آف بالرین (با بازی آنا در آرمس) هم در جریان است و جدای از این پروژه، استارت فیلم جان ویک 5 هم از همین حالا کلید خورده! همچنین اگر در پخش ویدیو از آپارات به مشکل برخوردید، می‌توانید آخرین تریلر فیلم جان ویک 4 را از طریق این لینک و به طور مستقیم از یوتیوب تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*