تست مقاومت گلکسی اس 23 اولترا - Galaxy S23 Ultra

برخورد بی‌رحمانه با پرچمدار سامسونگ؛ نتیجه تست مقاومت گلکسی S23 اولترا را ببینید

ویدیو تست مقاومت گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra نسبت به آتش، خراش و خمیدگی منتشر شد. آیا پرچمدار سامسونگ مستحکم‌تر از قبل شده است؟

سامسونگ مدتی پیش طی رویداد Unpacked جدید خود بالاخره رسماً از سری پرچمدار گلکسی S23 پرده‌برداری کرد. این سری گوشی‌های بالارده سامسونگ سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا را در بر می‌گیرد و از نظر سخت‌افزاری یک قدم جلوتر رفته است.

همان‌طور هم که انتظار می‌رود، جزو مدعیان عنوان بهترین گوشی هوشمند سال است. حالا به رسم همیشه، باید منتظر تست های مقاومت آن باشیم و به‌تازگی کانال یوتیوبی JerryRigEverything ویدیو تست مقاومت گلکسی S23 اولترا را منتشر کرده است.

پرچمدار گلکسی S23 اولترا در تست مقاومت خود چگونه عمل کرد؟

تست مقاومت گلکسی اس 23 اولترا - Galaxy S23 Ultra

در ویدیو کانال یوتیوبی JerryRigEverything مدل اولترای گوشی گلکسی اس 23 در برابر آتش، خط و خراش و خمیدگی و… به آزمایش گذاشته می‌شود. این گوشی جدید در زمینه مقاومت تقریباً با گلکسی اس 22 اولترا برابری می‌کند. همچنان در سطح 6 مقیاس Mohs خراش روی اس 23 اولترا می‌افتد و در سطح 7 حتی رد بیشتری باقی می‌ماند. با وجود این، بدنه این پرچمدار جدید سامسونگ مقاومت بالایی در برابر خمیدگی از خود نشان می‌دهد؛ ضمن اینکه یک دقیقه کامل در برابر آتش دوام می‌آورد.

سامسونگ گوشی گلکسی S23 اولترا را از منظر مقاومت و حفاظت نسبت به آسیب‌ها ارتقا داده است. به‌عنوان نمونه می‌توان به برخورداری این گوشی بالارده از گوریلا گلس ویکتوس 2، مستحکم‌ترین گلس در حال حاضر اشاره کرد. همچنین به کار رفتن میزان زیادی مواد بازیافتی در این موبایل پرچمدار کره‌ای، نکته قابل ذکر دیگری درباره ساخت آن است.

پیش از این هم ویدیو تست مقاومت دیگری از گلکسی اس 23 نسخه اولترا منتشر شده بود. این گوشی طی این تست نشان به گواهینامه IP68 خود صحیح و سالم از سه دقیقه قرارگیری درون آب بیرون آمد. از لحاظ خط و خراش هم سکه‌ها نتوانستند اثری روی آن بگذارند، ولی در سطح 8 مقیاس Mohs خراش‌هایی محسوس مشاهده شدند. در آخر اس 23 اولترا پس از افتادن از ارتفاع کمر روی زمین بتونی آسیب‌هایی قابل ملاحظه به‌خود دید، هرچند عملکرد عادی آن حفظ شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*