فروش جدید محصولات سایپا

آغاز فروش جدید محصولات سایپا از 2 اسفند؛ ساینا S و 3 مدل کوییک

طرح فروش جدید محصولات سایپا از 2 اسفند آغاز می‌شود. در این طرح ساینا S و 3 مدل کوییک به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد به‌مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) خودرو ساینا اس و سه مدل کوییک شامل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX را در قالب پیش فروش برای متقاضیان عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به بازار عرضه کند. مشتریان از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 2 اسفند 1401 می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

البته این طرح برای متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر به مدت 3 روز ادامه دارد. متقاضیان برای خرید این خودروها باید به سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

از آنجایی که ایجاد حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو و همچنین مسدود شدن حساب پیش از شروع فرایند ثبت نام الزامی است، متقاضیان باید تا ساعت 13 روز دوشنبه 1 اسفند تمام این فرایندها را انجام دهند؛ در غیر این صورت لینک ثبت نام برای آنها فعال نخواهد شد. البته ایجاد حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو برای متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی نخواهد بود.

شرایط فروش جدید محصولات سایپا از 2 اسفند

فروش جدید محصولات سایپا

شرکت سایپا در این طرح خودرو ساینا S دوگانه سوز را با پیش پرداخت 114 میلیون و 250 هزار تومان، کوییک مدل GX را با پیش پرداخت 112 میلیون و 650 هزار تومان، کوییک R اتوماتیک را با پیش پرداخت 148 میلیون و 675 هزار تومان و کوییک R مدل GX را با پیش پرداخت 117 میلیون و 623 هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت خودرو هم همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.