جدیدترین آپدیت تلگرام دسکتاپ ؛ نسخه ۴.۶.۳

آپدیت تلگرام دسکتاپ با کلی قابلیت جدید منتشر شد

آپدیت تلگرام دسکتاپ در فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد. این بروزرسانی جدید، امکانات زیادی را به نسخه دسکتاپی اپلیکیشن پیام‌رسان Telegram اضافه می‌کند.

اپلیکیشن تلگرام دسکتاپ برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ با کلی قابلیت جدید بروزرسانی شد. ما در مورد نسخه ۴.۶.۳ تلگرام صحبت می‌کنیم که به‌لطف گزینه جدید Use As Emoji، قابلیت جذابی مثل ساخت عکس پروفایل شخصی و گروهی از استیکرها و ایموجی‌های متحرک را ارائه می‌کند. شما همچنین در آخرین نسخه تلگرام می‌توانيد استیکرها و ایموجی‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دهید.

جدیدترین آپدیت تلگرام دسکتاپ ؛ نسخه ۴.۶.۳

اما آپدیت تلگرام دسکتاپ فقط به بهبود تجربه کار با ایموجی‌ها محدود نمی‌شود. این برنامه همچنين قابلیت جذابی مثل Chat Translation را هم ارائه می‌کند که به شما اجازه می‌دهد از ترجمه در لحظه داخل چت‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، اگر ادمین یک گروه تلگرامی هستید، روی نوع محتواهای چندرسانه‌ای که کاربران قادر به ارسال آن‌ها هستند، کنترل بیشتری خواهید داشت.

جدیدترین نسخه Telegram Desktop، قابلیت‌هایی را هم برای توسعه‌دهندگان دارد. توسعه‌دهندگان می‌توانند فورا مخاطبین، گروه‌ها و کانال‌هایی را انتخاب کنند که معیارهای از پیش تعیین‌ شده‌ای دارند. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که می‌تواند برای همه مفید باشد، امکان باز کردن چند صفحه چت یا اکانت در پنجره‌های متفاوت است.

گرچه این نسخه قابلیت‌های جذاب و مفیدی دارد، اما به اندازه آپدیت پیشین، بزرگ نیست. ماه گذشته تلگرام دسکتاپ بروزرسانی بزرگی را دریافت کرد که به کاربران اجازه می‌دهد جلدی را روی عکس‌ها و ویدیوها بکشند و آن را به‌صورت پنهانی ارسال کنند و عکس دلخواه خود را برای مخاطبان خود تنظیم کنند. علاوه بر این، به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند که کدام مخاطبان قادر به تماشای عکس پروفایل آن‌ها هستند و کدام نیستند. علاوه بر این، یک جفت قابلیت جدید برای مدیریت حریم خصوصی کاربران را هم ارائه می‌کند.

اگر قابلیت بروزرسانی خودکار تلگرام را فعال کرده باشید، جدیدترین آپدیت تلگرام دسکتاپ بدون نیاز به کار خاصی، روی کامپیوترهای شما بروزرسانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*