آپدیت گوشی های گلکسی S23

نخستین آپدیت گوشی های گلکسی S23 با هدف رفع مشکلات وحشتناک آن‌ها منتشر شد

نخستین آپدیت گوشی های گلکسی S23 با حجمی کمتر از ۶۰۰ مگابایت منتشر شد تا مشکلات و باگ‌های وحشتناک پرچمداران جدید سامسونگ را از بین ببرد.

سامسونگ از هفته گذشته رسماً گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ خودش را وارد بازارهای جهانی کرده است. ولی ظاهراً باگ‌های وحشتناکی در این گوشی‌ها که به One UI 5.1 مجهز هستند، دیده شده که کاربران را کلافه کرده است. حالا سامسونگ نخستین آپدیت گوشی های گلکسی S23 را با هدف رفع تمام این مشکلات و باگ‌ها و همینطور ارتقا سطح امنیتی پرچمداران جدیدش منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

باورکردنی نیست، رابط کاربری One UI 5.1 در گلکسی S23 بیش از 58 گیگابایت فضا اشغال کرده است!

جزئیاتی از نخستین آپدیت گوشی های گلکسی S23

گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا که به‌صورت پیش‌فرض با پچ امنیتی ماه ژانویه عرضه شدند، اکنون می‌توانند پچ امنیتی مربوط به ماه فوریه ۲۰۲۳ را دریافت کنند. این پچ شامل ۴۸ ارتقا ایمنی مربوط به اندروید ۱۳ و ۷ ارتقا ایمنی مربوط به پوسته سفارشی One UI است.

در حال حاضر کاربران کشورهای اروپایی خبر داده‌اند که آپدیت گوشی های گلکسی S23 را روی گوشی‌های خود دریافت کرده‌اند. این بروزرسانی با نسخه S911BXXU1AWBD / S911BOXM1AWBD / S911BXXU1AWBD و با حجمی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ مگابایت منتشر شده است. بالاترین حجم این بروزرسانی متعلق به گوشی اس ۲۳ اولترا بوده که البته آن هم کمتر از ۶۰۰ مگابایت خواهد بود. البته از آنجا که فقط کاربران اروپایی دریافت این بروزرسانی را تأیید کرده‌اند، بنابراین احتمال این که ساکنان دیگر نقاط جهان با تأخیر چند روزه یا چند هفته‌ای آن را دریافت کنند هم وجود دارد.

سامسونگ سال گذشته اعلام کرد که پرچمدارانش از این پس می‌توانند تا ۴ بروزرسانی بزرگ اندروید و تا ۵ سال پچ‌های امنیتی را دریافت کنند. بنابراین اگر صاحب یکی از گوشی‌های خانواده Galaxy S23 هستید، می‌توانید تا اندروید ۱۷ را روی گوشی خود دریافت کنید و به‌طور مرتب تا آن زمان پچ‌های امنیتی نیز برای گوشی شما منتشر می‌شود.