گلکسی نوت ۲۰ آپدیت One UI 5.1

گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ هم آپدیت One UI 5.1 را دریافت کرد

گلکسی نوت ۲۰ – Galaxy Note 20، یکی از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار قدیمی سامسونگ است که کاربران خبر از دریافت آپدیت One UI 5.1 روی آن می‌دهند.

سامسونگ با سرعت بالایی در حال انتشار بروزرسانی One UI 5.1 برای گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از آن هستند. One UI 5.1، جدیدترین نسخه رابط‌کاربری سفارشی اندرویدی کمپانی سامسونگ است که چند هفته پیش همراه با گوشی‌های سری گلکسی S23 معرفی شد. اما به‌جز گلکسی اس ۲۳ که به‌صورت پیش‌فرض با این نسخه وان یو آی عرضه شد، در حال حاضر برخی از پرچمداران قدیمی سامسونگ هم موفق به دریافت آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آپدیت One UI 5.1 برای میلیون‌ها گوشی سامسونگ منتشر شده است

یکی از جدیدترین آن‌ها، گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ است که کاربرانش اکنون می‌توانند آپدیت One UI 5.1 را روی گوشی خود نصب کنند. بنابراین اگر شما هم صاحب گلکسی نوت ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ اولترا هستید، همین حالا با رفتن به صفحه تنظیمات گوشی خود، این موضوع را بررسی کنید.

گلکسی نوت ۲۰ آپدیت One UI 5.1

طبق آنچه که سامسونگ عنوان کرده بود، این گوشی‌ها باید در هفته آخر فوریه آپدیت جدید One UI را دریافت می‌کردند. اما سامسونگ تا آن زمان منتظر نمانده و زودتر این بروزرسانی را منتشر کرده است. در حال حاضر کاربران آرژانتینی خبر از دریافت آن داده‌اند. این یعنی سامسونگ عرضه را از آمریکای لاتین آغاز کرده است. ولی مشخص نیست که کاربران سایر نقاط جهان از جمله ایران هم می‌تونند همزمان با آرژانتینی‌ها این بروزرسانی را روی گوشی خود دریافت کنند یا خیر. اگر بررسی کردید و متوجه شدید که فعلاً خبری از آپدیت جدید نیست، احتمالاً باید چند روز یا چند هفته دیگر منتظر بمانید.

پیش از آپدیت One UI 5.1، از اطلاعات خود بکاپ بگیرید

البته اگر تصمیم به دریافت این بروزرسانی را گرفته‌اید، باید کاملاً مراقب باشید و از اطلاعات خود بکاپ بگیرید. چرا که شنیده‌ایم برخی از کاربران بعد از نصب این بروزرسانی به مشکل خورده‌اند. ما همچنین در مقاله‌ای بررسی کردیم که آپدیت One UI 5.1 سامسونگ، شارژ باتری را می‌بلعد و آنتن‌دهی را مختل می‌کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*