همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی

نخستین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی توسط ایرانسل برگزار می‌شود

ایرانسل نخستین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی را ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار می‌کند.

اولین همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی ویژه استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در روز سه شنبه دوم اسفندماه 1401 توسط ایرانسل برگزار می‌شود. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این همایش را به‌منظور ورود موثر و همه‌جانبه به صنایع مختلف کشور و با هدف بهبود زیرساخت‌های موجود، افزایش امنیت و برطرف کردن چالش‌های کلیدی شهرک‌های صنعتی برگزار خواهد کرد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان قدس رضوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، مدیر کل تنظیم مقرات و ارتباطات رادیویی شمال شرق، مدیر ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، تعدادی از اعضای هیات‌مدیره اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان‌های خراسان، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مدیران، سازمان‌ها و فعالان حوزه صنعت و معدن و تجارت استان‌های خراسان در این همایش حضور خواهند داشت. در این رویداد، تجارب ایرانسل در حوزه تحول دیجیتال در صنعت و دستاوردهای تجاری ایرانسل در حوزه راهکارهای سازمانی بررسی خواهد شد و شاهد معرفی سبد محصولات سازمانی و راهکارهای تحول دیجیتال توسط مدیران ارشد کسب‌وکار سازمانی ایرانسل خواهیم بود.

برنامه ایرانسل برای همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی

این همایش از ساعت 8 تا 12 سه شنبه 2 اسفند 1401 در هتل هما یک در مشهد مقدس برگزار می‌شود و بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل ضمن حمایت از این رویداد، سرویس‌های جدید خود در زمینه هوشمندسازی شهرها و دیجیتالی شدن شهرک های صنعتی را معرفی می‌کند. از مهم‌ترین خدمات و راهکارهای سازمانی ارائه شده توسط ایرانسل در همایش تحول دیجیتال شهرک های صنعتی استان‌های خراسان می‌توان به خدمات ارتباطی ابری، خدمات ارتباطی شبکه دیتا، خدمات سازمانی سرویس‌های موبایل، خدمات دیجیتال، اینترنت اشیا و کارخانه متصل، خدمات مراکز داده و امنیت داده اشاره کرد.

واکه (Walkeh) به‌عنوان سیستم بی‌سیم ایرانسل، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) و راهکار یکپارچه نظارت تصویری ابری (VSaaS) از دیگر محصولات و سرویس‌های ویژه‌ای هستند که در این رویداد ارائه می‌شوند.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده خدمات 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنجم تلفن همراه در ایران، با توجه به ماموریت راهبردی خود، برای ایجاد و برقراری شبکه اختصاصی در مناطق صنعتی، آمادگی کامل و لازم را دارد. از این رو سرعت بخشیدن در توسعه شبکه 5G در صنایع کشور و ارائه خدمات End to End به‌منظور ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و معادن کشور در اولویت نخست فعالیت‌های راهبردی ایرانسل قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*