رندرهای گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت

رندرهای گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت، نوارهای آبی‌رنگ مرموزی را روی قاب پشتی نشان می‌دهد

رندرهایی از گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت – OnePlus 11 Concept منتشر شده که رگه‌های یخی آبی رنگ LED را روی قاب پشتی آن به‌نمایش می‌گذارد. این رگه‌ها چه هستند؟

وان پلاس در حال بازگشت به گذشته و تولید گوشی‌های مفهومی فانتزی است. جدیدترین محصول این شرکت که وان پلاس ۱۱ نام دارد، حالا در حال تبدیل شدن به یک گوشی مفهومی است که ظاهراً سازنده چینی برای طراحی آن از دنیای سینمایی Tron و چرخه‌های نوری حماسی آن الهام گرفته است.

حالا عکس‌هایی از این گوشی که «وان پلاس ۱۱ کانسپت» نام دارد، به بیرون درز کرده که یک موبایل با حلقه نورانی آبی دور دوربین و رگه‌های آبی یخی در پشت قاب را به‌نمایش می‌گذارد که از نظر ظاهری شبیه به یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند هستند.

وان پلاس ۱۱ کانسپت؛ تجلی‌گر زیبایی

وان پلاس هرگز با ساخت گوشی‌های مفهومی غریبه نبوده است. این گوشی‌ساز چینی در سال ۲۰۲۰ از یک محصول به نام «وان پلاس ۸ تی کانسپت» پرده برداری کرد که قاب پشتی شیشه‌ای آن تغییر رنگ می‌داد. در واقع طرح آبی رنگی روی قاب پشتی آن پوشیده شده بود که وقتی دست به آن نزدیک می‌شد یا گوشی را در دست می‌گرفتید، تغییر رنگ پیدا می‌کرد و به خاکستری تبدیل می‌شد. پیش از آن هم وان پلاس یک گوشی مفهومی را تولید کرده بود که از شیشه الکتروکرومیک استفاده می‌کرد که باعث ناپدید شدن لنزهای دوربین می‌شد.

و حالا وان پلاس با یک گوشی مفهومی دیگر به‌نام OnePlus 11 Concept بازگشته که از طراحی قاب پشتی نوآورانه بهره می‌برد.

رندرهای گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت

سازنده چینی در یک تالار گفتگو توضیح داده که نورهای پشت قاب این گوشی جوری طراحی شده‌اند که گویا تلفن دارای رگه‌های خونی آبی رنگ است. این لوله‌ها در داخل یک ورقه شیشه ای قرار گرفته‌اند که به سازنده چینی برای طراحی آن از «آرامش و سکوت یک دریاچه یخ زده» الهام گرفته است. مفاهیمی که مثل رندرهای این گوشی، زیبا به‌نظر می‌رسند.

رندرهای گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت

پوستر رویداد معرفی وان پلاس ۱۱ کانسپت در MWC 2023

این گوشی مفهومی قرار است در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود. کنفرانسی که از دوشنبه هشتم اسفند ماه در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد. البته متأسفانه فعلاً وان پلاس توضیح نداده که هدف از این رگه‌های یخی روی قاب پشتی گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت چیست. با توجه به گذشته درخشان وان پلاس در رونمایی از گوشی‌های مفهومی جذاب، ما خیلی به این مدل امیدواریم. محصولی که ما را به یاد بازی سایبرپانک و یا فیلم‌های جنگ ستارگان میاندازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*