آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 8 2021

آیا ردمی نوت 8 2021 هم آپدیت MIUI 14 و اندروید 13 را دریافت می‌کند؟

کاربران نسخه 2021 گوشی ردمی نوت 8 سخت در انتظار آپدیت MIUI 14 بر پایه اندروید 13 هستند. اما آیا این نسخه برای Redmi Note 8 2021 منتشر خواهد شد؟

کاربران شیائومی این روزها مشتاقانه در انتظار انتشار و دریافت آپدیت MIUI 14 برای دستگاه‌های خود هستند. در این میان، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند این سازنده محبوب چینی، Redmi Note 8 2021 نام دارد که با قیمت مقرون به‌صرفه و عملکرد مناسب، فروش بالایی را تجریه کرد. از این رو، کاربران ردمی نوت 8 نیز امیدوارند آپدیت رابط کاربری MIUI 14 را هر چه سریع‌تر دریافت کرده و از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنند.

به‌نقل از شیائومی، ردمی نوت 8 2021 به‌زودی آپدیت MIUI 14 را دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در مرحله آزمایش نهایی است و انتظار می‌رود حداکثر تا اوایل ماه مارس (اواسط اسفند) منتشر شود. بنابراین کاربران این گوشی محبوب می‌توانند با دریافت به‌روزرسانی جدید شیائومی از بهبود عملکرد و تجربه کاربری این نسخه بهره‌مند شوند.

آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 8 2021

آپدیت MIUI 14 با پیشرفت‌های قابل توجهی از جمله زبان طراحی جدید، ویژگی‌های بهبود یافته صفحه اصلی و عملکرد بهتر و بهینه‌تر همراه شده است. این نسخه هم‌چنین از قابلیت‌های جانبی نظیر تصاویر پس‌زمینه متغیر و بهینه‌سازی‌های سیستمی نیز برخوردار است. در مجموع می یو آی 14 روان‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر از نسخه‌های پیشین اجرا می‌شود.

کاربران ردمی نوت 8 2021 هم‌چنین به‌زودی می‌توانند این به‌روزرسانی را از طریق برنامه MIUI Downloader دریافت کنند. این ابزار نه‌تنها دسترسی به آخرین آپدیت‌ها را فراهم می‌کند، بلکه به کاربران این امکان را می‌دهد تا ضمن اطلاع از آخرین اخبار دستگاه خود، از ویژگی‌های پنهان MIUI نیز استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*