نسخه موبایل ربات چت بینگ مایکروسافت

نسخه موبایل ربات چت بینگ مایکروسافت به صورت آزمایشی منتشر شد

بنابر گزارش برخی از کاربران، نسخه اختصاصی موبایل ربات چت بینگ – Bing مایکروسافت به‌ صورت آزمایشی در دسترس آنها قرار گرفته است.

براساس اعلام مایکروسافت، کاربران سرویس بینگ به‌زودی می‌توانند از رابط کاربری جدید این موتور جستجو که مبتنی بر ChatGPT توسعه یافته، برای گوشی‌های هوشمند نیز بهره‌مند شوند. اگرچه نسخه موبایل ربات چت بینگ مایکروسافت هم‌اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد، اما برخی از کاربران با ارسال تعدادی اسکرین‌ شات، از انتشار زودهنگام آن خبر داده‌اند.

این رابط کاربری جدید به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی شده و دارای عملکردهای ضروری نظیر نماد میکروفون برای ارتباط کلامی است. نکته جالب آنکه، نسخه موبایل ربات چت بینگ دارای تنظیمات «لحن» است که به کاربران این امکان را می‌دهد از بین پاسخ‌های خلاق‌تر، متوازن‌تر و دقیق‌تر، نمونه مدنظر خود را انتخاب کنند.

 

نسخه موبایل ربات چت بینگ مایکروسافت

مایکروسافت به‌طور مداوم در حال آزمایش و اصلاح نسخه جدید بینگ است و اکنون پس از دسکتاپ، نوبت به گوشی‌های هوشمند رسیده که از تجربه کاربری جدید و هوشمند این موتور جستجو بهره‌مند شوند. این شرکت به‌دنبال بهینه‌سازی ربات چت بینگ خود برای اندروید و iOS بوده که شامل محتوای کاملا جدید مبتنی بر هوش مصنوعی OpenAI است.

پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود که به‌منظور جلوگیری از اشاعه اطلاعات نادرست، استفاده از ویژگی جدید موتور جستجوی بینگ را به 50 سوال در روز محدود می‌کند. تیم توسعه‌دهنده Bing با ارسال پستی در وبلاگ خود توضیح داد که این سیاست براساس داده‌هایی است که نشان می‌دهد اکثریت کاربران برای یافتن پاسخ‌های خود فقط به پنج نوبت نیاز دارند و تنها 1% از مکالمات به بیش از 50 پیام می‌رسند. بااین‌حال، محدودیت جاری تاکنون بر روی نسخه موبایل ربات چت بینگ مایکروسافت اعمال نشده است.

البته آزمایش‌کنندگانی که به نسخه موبایل جدید بینگ دسترسی دارند گزارش داده‌اند که این نسخه هنوز به‌طور کامل کاربردی و قابل استفاده نیست. بنابراین باید تا انتشار نسخه نهایی آن منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*