فردا SX5 پلاس

قیمت و مشخصات فردا SX5 پلاس مشخص شد

قیمت و مشخصات فردا SX5 پلاس مشخص شد. فردا اس ایکس 5 پلاس نسبت به قبل از لحاظ فنی و سطح امکانات ارتقا پیدا کرده است.

فردا FMC SX5 به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول فردا موتورز محسوب می‌شود؛ اما این خودروساز بخش خصوصی اکنون قصد دارد نسخه پلاس آن را که از نظر مشخصات فنی و سطح امکان ارتقا پیدا کرده به‌زودی به بازار عرضه کند. در همین راستا به‌تازگی قیمت و مشخصات فردا SX5 پلاس منتشر شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فردا SX5 پلاس

فردا SX5 پلاس

فردا SX5 پلاس از یک موتور 1.5 لیتری توربو 4A9 میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT نسل جدید به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین تعلیق این خودرو نیز نسبت به مدل تنفس طبیعی ارتقا پیدا کرده است. گیربکس این شاسی بلند از قابلیت تعویض دنده مصنوعی 6 سرعته با حالت‌های اسپرت و برفی بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی

فردا SX5 پلاس

فردا SX5 پلاس از لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی نسبت به نسخه تنفس طبیعی خود بهبود پیدا کرده است. از امکانات این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی 8 اینچی اندروید، کروز کنترل، سانروف، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، آینه تاشو برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی و رینگ آلومینیومی 18 اینچی اشاره کرد.

قیمت

فردا اس ایکس 5 پلاس قرار است با قیمت مصوب 1 میلیارد و 350 میلیون تومان در اسفند ماه با موعد تحویل 90 تا 120 روزه به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*