جشنواره ملی صنعت سلامت محور

همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور را از آن خود کرد

اپراتور همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور را از آن خود کرد. از این اپراتور به دلیل مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمانی در دوران کرونا نیز تقدیر شد.

روز دوشنبه 1 اسفند 1401 پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی با رویکرد ارتقای سلامت محصولات، خدمات و معرفی برندهای سلامت محور برگزار شد. از اهداف برگزاری این جشنواره که شرکت‌های بزرگ صنعتی مسئولیت‌پذیر در حوزه سلامت کشور نیز در آن حضور داشتند می‌توان به بهبود نظام سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ارتقای سلامت در سطح کلان کشور اشاره کرد.

اعطای تندیس سیمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور به همراه اول

اپراتور همراه اول نیز که در این جشنواره با هدف تعیین جهت در اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی برای ارتقای سلامت تولیدات و خدمات حضور پیدا کرده بود، موفق شد تندیس سیمین سه ستاره را از آن خود کند.

هیات داوران این جشنواره پس از این‌که سازمان‌های مسئولیت‌پذیر و پاسخگو در حوزه سلامت کشور را مورد بررسی قرار دادند، دو تقدیرنامه «مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمان در دوران کووید 19 و پاندمی بیماری‌های نوظهور» و «مسئولیت اجتماعی سازمان در حوزه سلامت» را به همراه اول اعطا و از این اپراتور برای اقدامات شایسته و دستاوردهای موثر آن تقدیر کردند.

این جشنواره سعی دارد با ایجاد هم‌افزایی‌ و همکاری بین بخشی میان سازمان‌های متولی حوزه سلامت، جوامع علمی و صنایع تولیدی و خدماتی کشور در ایجاد نگرش، فرهنگ تولید، عرضه و استفاده از محصولات سلامت محور نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

در همین راستا این جشنواره برای خود شعار «با هم برای ایرانی سالم‌تر» را در نظر گرفته و سعی دارد تا با همکاری سازمان‌ها و نهادهای متولی صنعت سلامت محور نظیر سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت جهاد کشاورزی به طراحی، اجرا و حمایت اقدامات انجام شده بپردازد تا بنگاه‌های اقتصادی موضوع سلامت را جزو اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*