کال آف دیوتی وارزون موبایل آیفون

کال آف دیوتی وارزون موبایل به آیفون و آیپدهای اپل آمد

سرانجام بازی کال آف دیوتی وارزون موبایل به آیفون و آیپدهای اپل آمد. Call of Duty Mobile Warzone یک بازی تیراندازی آنلاین و بسیار محبوب است.

پس از مدت‌ها انتظار، فروشگاه اپلیکیشن App Store سرانجام پیش‌فروش بازی کال آف دیوتی وارزون موبایل را برای آیفون و آیپدهای اپل آغاز کرد. Warzone Mobile، نسخه موبایل بازی تیراندازی محبوب وارزون برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی است که پیش از این فقط به پلتفرم اندروید آمده بود.

این بازی سپتابمر گذشته معرفی شد و به‌صورت محدودی در استرالیا در دسترس برخی از کاربران قرار گرفت. اما حالا ظاهراً همه چیز خوب پیش رفته و در آینده‌ای نزدیک، تمام کاربران اپل می‌توانند از آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

۵ تغییر جذاب فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

شما در این بازی به دو گروه تقسیم خواهید شد و در یک مپ باید به جمع‌آوری اسلحه و کشتن دشمنان بپردازید تا آنکه فقط یک شخص یا یک تیم زنده بماند. در شروع این بازی شما از یک هواپیما با چتر نجات به پایین خواهید پرید؛ بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که در کدام ناحیه مپ فرود بیایید.

کال آف دیوتی وارزون موبایل آیفون

به‌طور استاندارد تعداد بازیکنان در این بازی ۱۰۰ نفر است، در حالی که تعداد نفرات نسخه موبایل آن به ۱۲۰ نفر افزایش پیدا کرده است. اجزای مختلف بازی هم در این نسخه کاملاً قابل سفارشی‌سازی است؛ بنابراین می‌توانید مکانیک و رابط کاربری بازی را آنطور که خواستید دربیاورید.

کاربران با بازی کردن XP دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای ارتقا اسلحه خود استفاده کنند. فهرست دوستان شما نیز در اینجا قرار دارد که می‌توانید با استفاده از آن به‌سرعت گروه تشکیل داده و بازی کنید. بخش دیگر این بازی، سیستم Battle Pass است که با ارتقا سطح بازیکنان نسبت به نسخه رایگان، مزیت‌های بیشتری را در اختیارشان می‌گذارد.

اما پیش‌خرید کال آف دیوتی وارزون موبایل برای آیفون و آیپد چه مزایایی دارد؟ اپل در اپ استور اشاره کرده است که این بازیکنان می‌توانند پاداش‌های درون بازی را دریافت کنند. به‌طور مثال یک پانچه نیمه خودکار با کاموی Prince of Hell، یک نشان Dark Familiar و وینیل Foe’s Flame را دریافت کنند. اپل این بازی را اردیبهشت ماه به‌صورت عمومی منتشر می‌کند.

کال آف دیوتی وارزون موبایل با چه آیفون هایی سازگار است؟

کاربران آیفون‌ها برای اجرای بازی Warzone Mobile به یک آیفون یا آیپد مجهز به پردازنده A12 Bionic یا جدیدتر دارند که سیستم عامل iOS 15 و iPadOS 15 یا جدیدتر را اجرا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*