همراه اول در کنگره موبایل

همراه اول در اولین کنگره موبایل ایران حضور فعالی دارد

اولین کنگره موبایل ایران از امروز با حضور همراه اول آغاز به کار کرد. اپراتور اول تلفن همراه کشور، حضور فعالی در این رویداد خواهد داشت.

اولین کنگره موبایل ایران از امروز، سه شنبه دوم اسفند 1401 در مرکز نمایشگاهی ایران مال تهران شروع به کار کرد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. همراه اول، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و رکورددار سرعت اینترنت، در این رویداد حضور دارد.

نخستین کنگره موبایل ایران علاوه بر معرفی بخش‌های مختلف زنجیره موبایل، به‌دنبال گردآوری اکوسیستم پلتفرم موبایل خواهد بود. توسعه بازار زنجیره تامین و عرضه تلفن همراه کشور و ایجاد همگرایی بین صنعت و دانش، از جمله اهداف این رویداد محسوب می‌شوند. اکوسیستم پلتفرم موبایل از بخش‌های مختلف یک زنجیره بزرگ مثل تامین و عرضه سخت‌افزارهایی مانند موبایل شروع می‌شود و گروه‌های دیگری مثل توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن‌های کاربردی، اپراتورها، سرمایه‌گذاران، ارائه‌دهندگان خدمات، تولیدکنندگان موبایل، تنظیم‌گران مقررات و دیگر گروه‌های ذی‌نفع در زیست‌بوم ارتباطی و موبایل را شامل می‌شود و در انتها به مصرف‌کنندگان نهایی می‌رسد.

برنامه‌های همراه اول در کنگره موبایل ایران

همراه اول، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و رکورددار سرعت اینترنت در ایران که گسترده‌ترین زیرساخت ارتباطی و پوشش شبکه‌ای کشور را ارائه می‌دهد، در این کنگره حضور دارد. معرفی جدیدترین دستاوردهای B2B و B2C و شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه‌های سلامت، گیم، اپلیکیشن‌های کاربردی و پلتفرم‌های دیجیتال از جمله اهداف همراه اول در این رویداد به‌شمار می‌روند.

برگزاری پنل‌های تخصصی ویژه فعالان اقتصادی و بازرگانان، سمینارهایی برای معرفی فناوری‌های ویژه مصرف‌کنندگان، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها، معرفی تازه‌های تکنولوژی و بخش خدمات دولت همراه، بخشی از برنامه‌هایی هستند که در این رویداد چهار روزه اجرا می‌شوند تا علاقه‌مندان به فضای دیجیتال بتوانند در مرکز نمایشگاهی ایران مال تهران از آنها استفاده کنند. برای بازدید از غرفه همراه اول می‌توانید از ساعت 11 تا 19 روزهای 2 تا 5 اسفند به سالن E1 مرکز نمایشگاهی ایران مال مراجعه کنید.