صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا

مشکل صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا صدای کاربران را در آورده است + ویدیو

بسیاری از کاربران گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra از وجود یک مشکل عجیب در صفحه نمایش گوشی گلایه کرده‌اند. در واکنش، سامسونگ به ارائه توضیحات پرداخت.

طی روزهای اخیر، کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی و فروم‌های سامسونگ؛ با انتشار فیلم و عکس‌هایی از پنل پرچمدار جدید، گفته‌اند که یک جای کار آن می‌لنگد. ظاهرا مشکل صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا دفرمه بودن آن است. به بیان دقیق‌تر، گوشه پایین سمت چپ، راست یا هر دو طرف آن، کمی کج و معوج به‌نظر می‌رسد.

شاید ویدیوی زیر، بهتر مشکل را نشان دهد.

کاربری که این ویدیو را در توییتر منتشر کرده، می‌گوید تمام گوشی‌های S23 Ultra موجود در فروشگاه، چنین مشکلی دارند. از آنجایی هم که این یک گوشی گران با برچسب قیمت 1200 دلاری است، هر مشکلی در نمایشگر آن، زنگ خطر را برای کاربران به‌صدا در می‌آورد.

در واکنش، سامسونگ با انتشار یک توییت، توضیح داد که این ابدا یک مشکل نیست و اعوجاج قسمتی از صفحه نمایش، به‌دلیل پروسه خاصی‌ است که در ساخت گوشی به‌کار رفت. جالب اینکه ظاهرا این مشکل کذایی، آن‌قدر شایع بوده که کمپانی کره‌ای، یک صفحه اختصاصی برای توضیحات بیشتر دراین‌باره راه‌اندازی کرده است.

بنابر توضیحات سامسونگ:

صفحه نمایش گوشی، متشکل از لایه‌های مختلفی است که روی هم پرس شده‌اند تا از ورود آب و غبار جلوگیری کنند. حالا اگر نور روی صفحه نمایش تابیده و منعکس شود، این‌طور به‌نظر می‌رسد که کج و معوج است.

به‌هرحال، لُب کلام اینکه شاید با نگاه به بخش‌های پایینی گلکسی اس 23 اولترا، این‌طور تصور کنید که صفحه نمایش مشکل دارد و گوشی معیوب است؛ ولی در واقع، چنین نیست.

ناگفته نماند که با وجود ظاهر تکراری، این گوشی از نظر عملکرد و قطعات سخت افزاری، ارتقای قابل توجهی پیدا کرده و مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین 200 مگاپیکسلی و دوام باتری طولانی است. خیلی‌ها برای خرید این پرچمدار، لحظه‌شماری می‌کنند و عجیب نیست اگر در پایان سال، یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند 2023 شناخته شود.