بازی جذاب Mighty DOOM برای آیفون

بازی جذاب Mighty DOOM به آیفون می‌آید

بازی جذاب و مهیج Mighty DOOM که قرار است نسخه موبایل مجموعه بازی‌های محبوب DOOM باشد، فروردین ماه به اپ استور اپل و گوشی‌های آیفون می‌آید.

عنوان Mighty DOOM، یک بازی دویدنی و تیراندازی است که به‌دنباله مجموعه بازی‌های کامپیوتری محبوب دوم، قرار است به آیفون‌های اپل بیاید. “DOOM”،‌ شناسنامه شرکت بازی‌سازی بتسدا است که طی سالیان اخیر بارها از نو متولد شده و حالا هم که قرار است به دنیای موبایل بیاید. این بازی جدید که مایتی دوم نام دارد، با طراحی فانتزی و متفاوتی می‌خواهد شخصیت‌های شیطانی این فرانچایز را به‌تصویر بکشد.

این بازی که سال‌هاست در حال توسعه است، برای نخستین بار در آوریل سال ۲۰۲۱ بود که به‌صورت آزمایشی در کانادا و نیوزیلند در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت. ولی انتقادهای زیادی به آن وارد شد؛ چرا که به‌اعتقاد بازیکنان، فاصله زیادی با مجموعه بازی‌های به‌یادماندنی DOOM دارد.

بازی جذاب Mighty DOOM برای آیفون

به هر ترتیب، این بازی توسط شرکت Alpha Dog Games ساخته شده و توسط بتسدا هم منتشر خواهد شد. گیم پلی بازی حول محور جمع‌آوری نیروها و هدف قرار دادن سلاح‌ها در مسیری درست، هنگام عبور از موانع می‌چرخد. این موانع، در واقع نسخه فانتزی شده غول‌هایی هستند که در مجموعه بازی‌های دوم دیده‌ایم.

این عنوان حاوی خریدهای درون برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد با پرداخت پول، بتوانید زودتر ویژگی‌های شخصیت خود در بازی را ارتقا دهید و توانمندتر کنید. بتسدا می‌گوید که بازی DOOM موبایل قرار است ۲۱ مارس (۱ فروردین) در اختیار کاربران آیفون قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*