وضعیت اینترنت

دستور رئیس جمهور برای بازگرداندن وضعیت اینترنت به حالت عادی

رئیس جمهور به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد تا در صورت لزوم وضعیت اینترنت به حالت عادی برگردد.

به‌تازگی دفتر رئیس جمهور طی نامه‌ای از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا در صورت لزوم اینترنت را به حالت عادی برگرداند و دسترسی مردم به اینترنت آزاد را فراهم سازد. در همین راستا عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دستور رئیس جمهور برای برگرداندن اینترنت به شرایط عادی گفت: «این از اخلاق آقای توانگر (نماینده مجلس) است که همه مکاتبات را رسانه‌ای می‌کند. انشاالله پاسخ دهیم.»

جزئیات بازگرداندن وضعیت اینترنت به حالت عادی 

وضعیت اینترنت

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم در پاسخ به درخواست رئیس کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس در خصوص بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی، به وزیر ارتباطات دستور داد تا در صورت لزوم اینترنت را به شرایط عادی برگرداند و امکان دسترسی مردم به اینترنت آزاد را فراهم کند. این موضوع قرار است توسط کارگروه اقتصاد دیجیتالی بررسی شود. در ادامه متن این نامه را مشاهده می‌کنید:

سلام علیکم

احتراما، نامه شماره 1254890 مورخ 19 دی 1401 نماینده محترم تهران در مجلس شورای اسلامی و گزارش این دفتر در خصوص «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» به استحضار رسید؛ حسب نظر رئیس جمهور محترم، مقتضی است موضوع توسط کارگروه اقتصاد دیجیتالی بررسی، پیگیری و اعلام نتیجه شود.